نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۰

بروزسانی گرافیکی جدیدی به زودی برای Wasteland 2 منتشر خواهد شد

بر اساس مطلبی که استودیوی اینکسایل در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده، آن‌ها در حال کار بر روی بروزرسانی گرافیکی و ابزار ساخت ماد برای بازی Wasteland 2 هستند. با زومجی همراه باشید.
این بروزرسانی زمانی منتشر خواهد شد که هسته‌ی کدهای بازی از موتور بازی‌سازی یونیتی نسخه‌ی ۴.۵ به نسخه‌ی ۵ ارتقا یابد. کریس کینان، مسئول این پروژه در این باره توضیح می‌دهد:
یکی از مهم‌ترین مزایای ارتقا به یونیتی ۵ این است که این نسخه بسیاری از ابزارهای نسخه‌ی حرفه‌ای ۴ را دارا است. در طول توسعه‌ی بازی، ما استفاده‌های زیادی از این ابزار کردیم و حالا آن‌ها در دسترس سازنده‌های ماد هستند و دیگر لازم نیست چند هزار دلار برای نسخه‌ی حرفه‌ای یونیتی هزینه کنند. شکی نیست که مهاجرت به یونیتی ۵ این امکان را به ما خواهد داد که ابزارهای بهتری برای ساخت ماد در آینده در اختیار مخاطبانمان قرار دهیم.
کینان می‌گوید یونیتی دارای سیستم سایه‌زنی بر اساس فیزیک اشیا است و صحنه‌هایی که تا به حال بهبود یافته‌اند، فوق‌العاده به نظر می‌رسند. با عرضه‌ی این بروزرسانی، سیستم شخصیت‌های بازی هم دچار تغییر می‌شود و المان‌هایی به آن افزوده خواهد شد که بر روی گیم‌پلی بازی تأثیر می‌گذارد. در این میان که استودیو مشغول بهبود Wasteland 2 است، بازی دیگری نیز در دست ساخت دارد. The Bard's Tale 4 که ادامه‌ی مستقیمی بر نسخه‌ی قبلی آن است، به زودی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی بر روی وبسیایت کیک‌استارتر قرار می‌گیرد و اطلاعات بیشتری نیز از آن منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده