// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵

اطلاعات شرکت کنندگان در مسابقه‌ی سالگرد پلی‌استیشن از بین رفته است

طبق توضیحات منتشر شده توسط سونی، اطلاعات شرکت کنندگان در قرعه‌کشی نسخه‌ی بیستمین سالگرد پلی‌استیشن 4 در کشور ژاپن کاملا حذف شده اند. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.
اشتباهات رخ داده در این روزها تعجب آور و در حقیقت تا حدودی مضحک است. اول کپ‌کام در توضیحاتی که برای بازی Resident Evil Revelations 2 برروی استیم  داده بود، باعث شد همه باور کنند نسخه رایانه‌های شخصی دارای بخش دو نفره‌ی همکاری آفلاین است. که البته بعد مشخص شد اینطور نخواهد بود تا بدین ترتیب کپ‌کام مجبور به عذرخواهی شود. حال یک اتفاق خنده‌دار دیگر توسط سونی صورت گرفته است. احتمالا شما نیز در رابطه با نسخه محدود پلی‌استیشن 4  به مناسبت سالگرد این کنسول با پوششی همرنگ با نسخه اولیه پلی‌استیشن در دهه ۹۰ اطلاع دارید. سونی به تازگی در رقابتی برای بازیکنان ژاپنی ، شانس بردن این کنسول ويژه را به آنها داده است. تنها کاری که بازیکنان باید انجام می‌دادند خرید کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، پلی استیشن 3  و ویتا ‌تی‌وی بین تاریخ های ۱۳ آذر تا ۲۵ دی ماه بود تا شانس شرکت در این مسابقه را کسب می‌کردند. آنهایی که در این قرعه‌کشی شرکت کرده‌اند، از اینکه سونی به نوعی موفق به از دست دادن این اطلاعات شده است، مایوس خواهند شد. مطابق گفته‌ی سونی همه اطلاعات حذف شده و غیر قابل بازیابی است! عذرخواهی رسمی سونی بدین شکل است :
ما به خاطر اتفاقاتی که برای شرکت‌کنندگان در قرعه کشی از سوی ما رخ داده، عمیقا معذرت خواهی می‌کنیم
این غول ژاپنی اشاره‌ای به مقصر حذف شدن این اطلاعات نکرده است. من این را یک گاف بزرگ می‌دانم اما در حقیقت نوعی کتمان نیز است. سونی از کاربران  برای ورود دوباره به این رقابت و پر کردن فرم اطلاعات ضروری در سایت رسمی شرکت، درخواست کرده است. بیایید امیدوار باشیم آنها برای بار دوم این اطلاعات را از دست ندهند. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده