// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵

سرور‌های آنلاین بازی Ridge Racer Unbounded در اروپا خاموش شدند

باندی نامکو، ناشر بازی Ridge Racer Unbounded اعلام کرد که سرور‌های آنلاین این بازی در اروپا خاموش شدند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
از امروز دیگر بخش چند نفره‌ی آنلاین این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس نیست. پستی در سایت رسمی باندی نامکو منتشر شده که این موضوع را توضیح می‌‌دهد:
یک بار دیگر سازنده  و ناشر بازی می‌خواهد از این فرصت برای تشکر از تمامی کسانی که به مدت چند سال از بازی Ridge Racer Unbounded حمایت کرده‌اند، استفاده کند. از امروز فقط بخش تک‌نفره‌ی Dominate Shatter Bay و Create My Cities به جز بخش آنلاین اشتراک گذاری در دسترس خواهد بود و همچنین سایر قسمت‌های بازی به صورت کامل باقی مانده است.
بازی Ridge Racer Unbounded در سال ۲۰۱۲ ( ۱۳۹۰) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. در این بازی بیش از ۴۰ نوع اتومبیل مختلف در کلاس‌های متفاوت وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا در تمامی رشته‌ها بتوانید رقابت کنید. مسیرهای مسابقه‌ای مختلفی در بازی وجود دارد که محیط‌های شهری، مناطق تجاری، پالایشگاه و بندرگاه‌ها را شامل می‌شود. آیا شما از طرفداران این بازی هستید و از خاموش شدن سرور‌های بازی ناراحت شده‌‌اید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده