// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

عذرخواهی کپ‌کام به خاطر عدم وجود بخش Co-op در نسخه‌ی PC بازی RE: Revelations 2

اگر نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی Resident Evil Revelations 2 را تجربه کرده باشید، به عدم وجود بخش Co-op آفلاین در آن پی بر‌ده‌اید. به همین خاطر کپ‌کام  از تمامی خریداران این نسخه‌ از بازی عذرخواهی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
براساس پستی که در صفحه‌ی استیم بازی Resident Evil Revelations 2 منتشر شده، ناشر بازی توضیح داد:
این ویژگی از قبل برای این بازی در نظر نگرفته شده بود و این موضوع به اشتباه در توضیحات بازی بر روی استیم حذف شده بود. به محض این که از خبر آگاهی پیدا کردیم، توضیحات بازی را اصلاح کردیم. این یک اشتباه غیر عمدی بوده و دوباره از شما به خاطر این اشتباه پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.
کپ‌کام در ادامه افزود که به دنبال بررسی این موضوع و راه‌‌‌‌حل‌های موجود آن هستند و گفت که به زودی بروزرسانی را برای این بازی منتشر خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که کپ‌کام سرانجام نتواند حالت Co-op اسپلیت‌ اسکرین را برای این نسخه از بازی عرضه کند، ولی شاید یک حالت دیگر برای گیم‌پلی بازی در نظر بگیرد. در ابتدا بخش Co-op آفلاین به عنوان ویژگی‌های Resident Evil Revelations 2 بر روی صفحه‌‌ی استیم نوشته شده بود. در توضیحات بازی نوشته اشاره شد که بازیکن قادر است تا بازی را به صورت تک‌نفره و با یک همکار دارای هوش مصنوعی و یا به صورت Co-op آفلاین انجام دهد. به گفته‌ی کپ‌کام، به دلیل اطمینان حاصل کردن از ارائه‌ی تجربه‌‌‌ای با ثبات برای بازیکنان در رایانه‌های شخصی مختلف، بخش Co-op بازی حذف شده است. Resident Evil: Revelations 2 به صورت چهار قسمتی و در تاریخ‌های گوناگونی منتشر می‌شود. قسمت اول هم‌اکنون در دسترس است، قسمت دوم ۱۳ اسفند، قسمت سوم ۲۰ اسفند و در نهایت قسمت چهارم و پایانی ۲۷ اسفند سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود. قیمت هر قسمت  ۵.۹۹ دلار خواهد بود و اگر بخواهید Season Pass را دریافت کنید، باید ۲۴.۹۹ دلار پرداخت نمایید. آیا شما نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی را تجربه‌ کرده‌اید و از عدم وجود بخش Co-op در آن ناراضی هستید؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده