// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰

کمپانی نوردیک ناشر بازی Shadowrun Online خواهد بود

بازی Shadowrun Online با تشکر از قراردادی بین استودیوی سازنده و کمپانی نوردیک گیمز برای نشر و توزیع باز، شاهد پیشرفت کوچک اما خوبی بوده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
Shadowrun Online یک اکشن نقش آفرینی تیمی و تاکتیکی است که توسط استودیوی کلیفهنگر پروداکشنز مراحل ساخت را سپری می‌کند. هرچند که این بازی هم اکنون توسط سیستم Early Access در استیم در دسترس است، اما نوردیک قبول کرده نسخه نهایی بازی را توزیع کند که برای نیمه دوم سال جاری میلادی و پلتفرم‌های لینوکس، مک و ویندوز برنامه ریزی شده است. معمولا در این مواقع ما می‌گوییم که تمام صحبت‌ها و هایپ‌های زمان معرفی را فراموش کنید، اما بیانیه‌ای که توسط «راینهارد پولیس» یکی از مدیران نوردیک گیمز منتشر شد بخاطر صراحتش کمی نظر ما را عوض کرد:
به چندین علت ما از همکاری با استودیوی کلیفهنگر پروداکشنز به شدت هیجان زده هستیم. برخی از اعضای ما ساعت‌های فراوانی را در دنیای Shadowrun  گذارنده‌اند. به علاوه بازدید از استودیوی کلیفهنگر برای مشاهده از جدیدترین پیشرفت‌ها و ساخته‌هایشان در بازی توسط وسایل نقلیه عمومی حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد بنا بر این می‌توانیم به راحتی و نزدیک با هم همکاری داشته باشیم.
کلیفهنگر نیز در این باره گفت که تازه رابطه خود را با نوردیک شروع کرده است و باور دارد که این کمپانی توجهی که بازی لیاقت دارد را ارائه می‌دهد. جهت اطلاع باید بگوییم که کمپانی نوردیک از یک توزیع کننده ساده اسکاندیناویایی به یک دارند‌ه‌ی بازی‌های قدرتمند تبدیل شده است. نقطه اوج این شرکت زمانی بود که آنها چند IP از شرکت ورشکسته‌ی THQ را خریداری کردند و پس از آن از بازی‌های مستقل پشتیبانی کردند که این یک حرکت بسیار بزرگ برای آنها بوده است.باید دید این شرکت می‌تواند در آینده پا جای پای کمپانی‌های بزرگی مانند EA بگذارد یا خیر. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده