// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۵

اسلج‌همر دنبال فرصتی برای آوردن نقشه‌های کلاسیک به Advanced Warfare است

اسلج‌همر گیمز در مصاحبه‌ای گفت که به دنبال فرصت برای بازسازی نقشه‌های کلاسیک Call of Duty‌ در بازی Advanced Warfare است. با زومجی همراه باشید.
مایکل کوندری در رابطه با این موضوع به سایت VG247 گفته است؛
بازیکنان آخرین بسته‌الحاقی The Havoc از ما سوال می‌کنند که چطور توانایی های Exo  و verticality  به نقشه‌های کلاسیک اضافه می‌شوند. ما طبق بازخورد‌های جدیدی که در مورد The Havoc از طرفداران شنیدیم، آنها از علاقه‌ی خود برای راه یابی نقشه‌های کلاسیک به Advanced Warfare گفته‌اند و ما به دنبال یک فرصت هستیم، که مکانیک ورتیکال‌های گیم‌پلی را در مجموعه‌ی مورد علاقه آنها بازسازی کنیم. مانند کاری که با نقشه Atlas Gorge کردیم.
او در ادامه افزود:
ورتیکالیتی عنصر کلیدی برای حرکت های جدید در Advanced Warfare  است و ما آن را برای Havoc دو برابر کردیم. ما اخبار جدیدی در رابطه با اینکه چطور می‌خواهیم این مهم را وارد فضای بسته‌الحاقی جدید کنیم، به شما خواهیم داد.
بسته‌ی الحاقی The Havoc بعد از مدتی که در انحصار ایکس‌باکس‌ وان بود، اخیرا برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. کوندری در ادامه گفت:
بازخورد‌هایی دریافت کردیم که یک سری روش‌های جدید برای بازی در نقشه‌‌های Havoc توسط طرفداران پیدا شده است و این موضوع واقعا صدا کرده است. بهمن‌های پویای موجود در نقشه‌ی دریفت و اسلحه AE4 که به همراه Havoc عرضه شد. بین هواداران محبوب هستند.  اسلحه AE4 برای Assault و Direct Energy هم اکنون در دسترس است.
دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید. آیا آخرین بسته‌الحاقی را دریافت کرده‌اید؟ نظر شما در رابطه با اضافه شدن نقشه‌های کلاسیک به آخرین بازی سری Call of Duty چیست؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده