نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

رونمایی استودیو سازنده بازی Sunset Overdrive از لوگو جدید خود

استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی‌هایی چون Sunset Overdrive و Ratchet & Clank، از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. 

اینسامنیاک گیمز از آن دست استودیو‌هایی است که آن را با ساخت بازی‌های باکیفیتی می‌شناسیم؛ بازی‌هایی از قبیل بازی Sunset Overdrive و بازی Ratchet & Clank که با استقبال خیلی خوب گیمر‌ها و منتقدین رو‌به‌رو شده‌اند. این استودیو در حال حاضر روی بازی Spider-Man کار می‌کند که به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو لوگوی خود را تغییر داده است. در ادامه می‌توانید تصویر لوگوی جدید اینسامنیاک گیمز را مشاهده کنید:

اینسامنیاک گیمز

تغییر جالبی که در این لوگو به چشم می‌آید، تغییر شکل حرف O است که برای مدت‌ها، شکل تقریبا ثابتی در لوگو‌های این استودیو داشت. در ادامه هم می‌توانید سیر تحولی لوگو‌های استودیو را مشاهده کنید:

اینسامنیاک گیمز

همچنین این استودیو پستی هم در مورد این لوگو منتشر کرده و گفته که این طرح، در مراحل اولیه ایده‌پردازی برای لوگوی جدید طراحی شد و آن‌قدر مورد توجه قرار گرفت که در نهایت هم به عنوان طرح نهایی تایید شد. این استودیو همچنین طراحی O را در این لوگو، ترکیبی از دو ماه دانسته که رو‌به‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و نمادی از گذشته و آینده استودیو هستند. از طرفی دیگر، برخی اعضای استودیو هم O را به‌عنوان یک پرتال می‌بینند که نمادی از علاقه استودیو به اکتشاف است. همین برداشت‌های متفاوت از لوگو، خود نمادی از این است که طرفداران اینسامنیاک گیمز هرکدام به شکلی متفاوت به آن علاقه دارند و مثلا برخی آن را با ساخت بازی‌هایی چون Spyro the Dragon می‌شناسند و برخی دیگر، به خاطر بازی‌هایی چون Sunset Overdrive به آن علاقه دارند. 

نظر شما در مورد لوگوی جدید این استودیو چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده