// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

بازی Thimbleweed Park برای آیفون و آیپد منتشر شد

بازی Thimbleweed Park به‌صورت رسمی برای پلتفرم iOS از طریق فروشگاه اپ استور منتشر شد.

مدتی قبل بود که استودیو تریبل توی‌باکس (Terrible ToyBox) بازی اشاره و کلیک و البته پیکسلی Thimbleweed Park را برای پلتفرم پی سی و همچنین ایکس‌باکس وان منتشر کرد که از همان ابتدا توانست محبوبیت بسیاری را در میان بازیکنان به دست آورد.

در این بازی وارد شهر عجیب و غریبی به نام Thimbleweed Park می‌شوید تا با ماموران اف‌بی‌آی با نام‌های ری و ریس پرده از قتلی پنهانی بردارید. داستان بازی در دهه ۸۰ میلادی می‌گذرد و در آن باید با پرسش و پاسخ از اهالی محل به دنبال مظنونین باشید تا در نهایت قاتل را پیدا کنید. شما می‌توانید بررسی بازی Thimbleweed Park را در زومجی مطالعه کنید.

در صورتی که پلتفرم iOS دارید و می‌خواهید تا به سفری برای حل معمایی پر رمز و راز بروید، اکنون می‌توانید با ورود به اپ‌استور، بازی Thimbleweed Park را با قیمت ۹.۹۹ دلار یا ۹.۹۹ پوند خریداری کنید. البته دارندگان گوشی‌های اندروید نیز نگران نباشند، زیرا می‌توانند از تاریخ سوم اکتبر (۱۱ مهر) این بازی را خریداری و تجربه کنند. استودیو تریبل توی‌باکس همچنین قرار است این بازی را در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای سوییچ عرضه کند.

برای دانلود تریلر بازی از سایت آپارات اقدام کنید

بازی Thimbleweed Park هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز، مک و لینوکس و از امروز برای iOS در دسترس است.

دانلود بازی آیفون و آیپد Thimbleweed Park


منبع Pocket Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده