نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

پوشش زنده زومجی از کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی توکیو؛ ساعت ۱۱:۳۰ امروز (تمام شد)

کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی توکیو 2017 ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز برگزار خواهد شد و ما نیز آن را به صورت زنده در زومجی پوشش خواهیم داد. 

یکی از نمایشگاه‌هایی که سونی هر ساله در آن حضور فعالی دارد، نمایشگاه بازی توکیو است. به طوریکه سونی با وجود شرکت نکردن در نمایشگاهی مثل گیمزکام (در قالب برگزاری کنفرانس)، هر ساله کنفرانس خود را در نمایشگاه بازی توکیو برگزار می‌کند و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. البته سونی در نمایشگاه‌ TGS معمولا روی بازی‌های شرقی و آسیایی تمرکز می‌کند و در کنار آن ممکن است از یک سری لوازم جانبی نیز رونمایی کند. 

همچنین شایعه‌هایی مبنی بر ارائه اطلاعات از بازی‌هایی چون نسخه باز‌سازی‌شده Resident Evil 2 به گوش می‌رسد که برای اطلاع از آن، باید تا آغاز کنفرانس سونی منتظر بمانیم. کنفرانس این شرکت ژاپنی قرار است ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز به وقت ایران برگزار شود و ما نیز به دلیل اهمیت بالای این کنفرانس، تصمیم گرفتیم در زومجی آن را به صورت زنده و در قالب لایو بلاگ پوشش بدهیم. پس در صورتی که می‌خواهید از آخرین اخبار و اطلاعات ارائه‌شده در کنفرانس TGS 2017 سونی مطلع شوید، ساعت ۱۱:۳۰ با زومجی همراه باشید. 

این صفحه به طور خودکار بروز می‌شود. نیاز به رفرش کردن صفحه نیست.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده