// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

شخصیت‌های جدیدی از Overwatch به بازی Heroes Of The Storm اضافه می‌شوند

بروزرسانی بعدی بازی Heroes Of The Storm، شخصیت‌هایی از Overwatch و محتویاتی دیگر را به آن اضافه خواهد کرد.

کمپانی بلیزارد محتویات جدید بازی Heroes Of The Storm را اعلام کرد و بار دیگر شخصیت‌های جدیدی از بازی Overwatch به این بازی اضافه خواهند شد. بر این اساس، دو شخصیت از بازی Overwatch به Heroes Of The Storm می‌آیند که اولین آنها شخصیت آنا است و نام شخصیت دیگر هنوز اعلام نشده است. اما این تنها محتوای اضافی برای بازی Heroes Of The Storm نخواهد بود، چرا که طبق اعلام بلیزارد آنها طی بروزرسانی آینده این بازی، یک نقشه و حالت Co-op جدیدی را برای آن منتشر می‌کنند.

نقشه جدیدی که برای Heroes Of The Storm منتشر خواهد شد، Volskaya Foundry نام دارد و همانطور که حدس می‌زنید از نقشه Volskaya Industries بازی Overwatch الهام گرفته است و شباهت زیادی با آن دارد. این نقشه بسیار بزرگ دارای سه محدوده است که شرایط محیطی آن، باعث سرعت گرفتن یا کند شدن بازیکنان خواهد شد و در اطرف نقشه قسمت‌هایی برای قراردادن اسلحه‌های مختلف مشخص شده است.

حالت جدید Co-op با نام Giant Mech به بازی اضافه خواهد شد که به دو بازیکن از یک تیم اجازه می‌دهد که با همکاری یکدیگر در مقابل تیم‌های دیگر برای کنترل Giant Mech صف‌آرایی کنند. هر کدام از بازیکنان می‌توانند وظیفه متفاوتی را بر عهده بگیرند، برای مثال یک بازیکن کنترل حرکت و دیگری کنترل اسلحه‌ها را بر عهده بگیرد و به تیراندازی بپردازد.

طبق اعلام بلیزارد محتویات دیگری نیز برای این بروزرسانی در نظر گرفته شده است که می‌توان به اضافه شدن رویداد‌های جدید، ظاهر جدید برای برخی شخصیت‌ها و وسایل نقلیه جدید اشاره کرد.

بلیزارد هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بروزرسانی بازی Heroes Of The Storm اعلام نکرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده