نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

آپدیت جدید The Last of Us: Remastered برای بهبود وضوح در پلی استیشن 4 پرو منتشر شد

آپدیت جدیدی برای بازی The Last of Us: Remastered، با هدف بهبود وضوح بازی در پلی‌استیشن 4 پرو و رفع برخی مشکلات، منتشر شده است. 

در جدیدترین اخبار بازی که قطعا بعضی از افراد را شگفت‌زده خواهد کرد، بازی The Last of Us: Remastered به‌تازگی و پس از گذشت سه سال از انتشار برای کنسول پلی استیشن 4، آپدیت جدیدی دریافت کرده است. انگیزه‌ی اصلی انتشار این آپدیت، به نظر می‌رسد استفاده حداکثری از قدرت پلی استیشن 4 پرو باشد و بنابراین اکنون این بازی می‌تواند وضوح گرافیکی جدیدی، برای به دست آوردن ارتقاء بصری در هر دو رزولوشن 1080p و 4K به کاربران ارائه کند.

در جزئیات بیشتر از این آپدیت، اعلام شده است که این بسته بروزرسانی، هم برای بازی اصلی و هم بسته‌ی الحاقی Left Behind در دسترس است و کاربران پلی‌استیشن 4 پرو می‌توانند جهت تنظیمات بیشتر، رزولوشن، نرخ فریم و کیفیت سایه را انتخاب کنند. این تغییر تنظیمات وضوح، در هر دو صفحه‌نمایش‌های HD و 4K قابل مشاهده خواهد بود. این‌ها تنها ویژگی‌های این آپدیت نیستند، چرا که این بروزرسانی، برخی اشکالات را برطرف می‌کند و تغییراتی در بخش چندنفره‌ی این بازی ایجاد خواهد کرد. 

ناتی داگ، استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی The Last of Us: Remastered، این اطلاعات را از آپدیت جدید بازی (The Last of Us Remastered Patch 1.09 و The Last of Us Remastered: Left Behind Patch 1.03) منتشر کرده است:

عمومی:

  • بهبود تنظیمات پیشرفته‌ی پلی‌استیشن 4 پرو
  • اضافه شدن گزینه‌های کاربر برای تنظیم کیفیت بازی در پلی‌استیشن 4 پرو

چندنفره:

  • حل مشکلاتی که می‌توانست باعث خطا در نشانه‌گیری کاربر شود
  • حل مشکلی که هنگام پرتاب بمب دودزا به وجود می‌آمد

طرافداران این بازی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قسمت دوم این بازی با زومجی همراه باشند. 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده