نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی Fallout Shelter بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است

طبق اعلام بتسدا، بازی Fallout Shelter تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. 

بازی Fallout Shelter ابتدا به‌عنوان یک بازی اندروید و آیفون منتشر شد و سپس برای پی سی و ایکس باکس وان نیز در دسترس قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بتسدا اعلام کرده که این بازی تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. بتسدا همچنین به همین مناسبت آمار‌های جالبی هم از بازی ارائه کرده و مثلا گفته که کاربران بازی، تا به امروز بیش از یک میلیارد شخصیت را برای ماجراجویی در دنیای بازی ارسال کرده‌اند یا در مجموع بازی Fallout Shelter تا به امروز بیش از ۳۸۵ میلیون ساعت بازی شده است. 

همچنین کاربران بازی Fallout Shelter، تا به امروز بیش از ۱۴۰ میلیون Vault (پناهگاه) در این بازی ساخته‌اند و بیش از ۱۰۵ میلیون اسلحه هم توسط کاربران این بازی ساخته شده است. در اینفوگرافی زیر می‌توانید آمار بیش‌تری از بازی را مشاهده کنید. (برای مشاهده در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

بازی Fallout Shelter

بتسدا به مناسبت رسیدن میزان دانلود بازی Fallout Shelter به این رقم، هدایایی هم برای کاربران بازی در نظر گرفته است. این هدایا از امروز به مدت پنج روز در دسترس خواهند بود و کافی است وارد بازی شوید تا حتی شانس برنده شدن هدایایی به ارزش ۱۰ دلار را درون بازی داشته باشید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده