نویسنده: آرش محمدی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

تریلر داستانی بازی Empyre: Lords of the Sea Gates منتشر شد

تریلری جدید از بازی Empyre: Lords of the Sea Gates منتشر شد که جزئیاتی از داستان و گیم‌پلی بازی را نمایش می‌دهد.

بازی Empyre: Lords of the Sea Gates یک بازی نقش‌آفرینی ساخت استودیوی Coin Operated Games است. تریلری که این استودیو اخیرا برای بازی منتشر کرد، داستان آن را که در شهر نیویورک رخ می‌دهد، بیان می‌کند. در قرن نوزدهم، شهر نیویورک تبدیل به یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان شده است، اما سیل تمام شهر را فرا گرفته و پیدا کردن آب تازه در این شهر، بسیار دشوار شده است. این شهر به ایالت‌های مختلفی که قصد تصرف کل شهر را دارند، تقسیم شده است. شما تصمیم می‌گیرید که به کدام ایالت ملحق شوید و به دنبال راه‌حلی برای مشکل آب باشید.

داستان بازی Empyre: Lords of the Sea Gates توسط پاول نوث نوشته شده است؛ کسی که سال‌ها در این صنعت مشغول به کار است و کارهای او را می‌توان در شرکت‌های Cartoon Network و Adult Swim مشاهده کرد.

ویژگی‌های بازی طبق گفته‌ی سازنده‌ی آن از قرار زیر است:

  • این بازی به سبک نقش‌آفرینی است که می‌توانید سطح شخصیت خود را افزایش دهید و از جادوها و سلاح‌های مختلف برای عبور از موانع استفاده کنید.
  • شما و همراهان‌تان هرکدام حرفه‌ی خودتان را دارید و نقش خود را نسبت به حرفه‌ای که دارید ایفا می‌کنید.
  • روش مبارزه در این بازی هم استراتژیک و هم سریع است. ما می‌خواهیم مبارزه و جنگ را در این بازی طوری پیاده‌سازی کنیم تا هم کسانی که به نبردهای نوبتی (Turn-based) علاقه دارند و هم کسانی که علاقه‌مند به مبارزات سریع هستند، از مبارزه لذت ببرند.
  • معامله کردن در بازی نقش مهمی دارد. برای اینکه بتوانید به برخی از آیتم‌های ارزشمند بازی دسترسی پیدا کنید، باید با افراد مختلف داخل بازی معامله کنید.

بازی Empyre: Lords of the Sea Gates در تاریخ ۱۲ مهر از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر داستانی این بازی را تماشا کنید.

برای دانلود این تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده