نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

جزییات پشتیبانی بازی PES 2018 از ویژگی Ansel انویدیا

PES 2018 اولین بازی ورزشی است که از ویژگی Ansel انویدیا پشتیبانی می‌کند و با آن قادر به ثبت تصاویری خیره‌کننده خواهید بود. 

اگر از جمله دارندگان کارت‌های گرافیکی انویدیا باشید، احتمالا با ویژگی Ansel آشنا هستید؛ ویژگی‌ای که در بازی‌های اخیری چون Hellblade یا Agents of Mayhem نیز وجود داشت و به کاربر اجازه می‌دهد تا در هر لحظه از بازی آن را متوقف کرده و از زاویه دلخواهش، از بازی عکس بگیرد. همچنین امکان ادیت مواردی مثل نور یا استفاده از فیلترهای مختلف هم وجود دارد و در کل با کمی کار کردن با Ansel، می‌توانید تصاویر بسیار زیبایی را از بازی‌هایتان ثبت کنید. 

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 بود که اعلام شد بازی PES 2018، جدید‌ترین بازی فوتبال کونامی، از ویژگی Ansel پشتیبانی خواهد کرد و حال انویدیا اطلاعات بیش‌تری را هم در این مورد به اشتراک گذاشته است. بر این اساس در طول بازی PES 2018، قادر خواهید بود بازی را متوقف کنید و با استفاده از ویژگی انسل، دوربین را آزادانه در محیط حرکت داده و از بازی خودتان از زوایای عکس بگیرید. همچنین مانند سایر بازی‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، امکان استفاده از فیلتر‌های مختلف، ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار بالا و همچنین به اشتراک‌گذاری این عکس‌ها در شبکه‌های مجازی مختلف نیز فراهم شده است. 

بازی Pro Evolution Soccer 2018 هم‌اکنون برای پی‌سی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. این نسخه از بازی بهبود‌هایی را در زمینه کنترل توپ و دریبل‌زنی داشته و همچنین جلوه‌های بصری آن نیز بهبود‌هایی داشته‌اند. اضافه شدن چند حالت Co-Op آنلاین نیز از دیگر ویژگی‌های جدید بازی است. همچنین برای اولین بار نسخه پی‌سی این بازی از حیث بصری کیفیتی معادل نسخه‌های نسل هشتمی دارد و همین باعث خواهد شد تا بتوانید به لطف ویژگی انسل، تصاویر زیبایی را از بازی‌تان ثبت کنید. 


منبع انویدیا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده