نویسنده: سهند عباسپور
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت 4.17 بازی Smite خدای جدیدی را به نام Hachiman معرفی می کند

بازی Smite روز به روز گسترده‌تر می‌شود و حالا سازندگان آن با آپدیت ۴.۱۷ این بازی، خدای جدیدی به نام Hachiman معرفی کرده‌اند.

معرفی خدایی جدید در بازی Smite همیشه هیجان‌انگیز است. هر بار که خدایی معرفی می‌شود، سوالات زیادی برای بازیکنان پیش می‌آید: شخصیت جدید چه تاثیری روی متا خواهد داشت؟ چقدر قدرتمند خواهد بود؟ وضعیت این خدا در جنگل (قسمتی از نقشه‌ی بازی) چگونه خواهد بود؟ و از همه مهم‌تر خدای جدید چقدر جذاب است؟ در حالی که خدایانی نظیر Camazotz و Terra می‌توانند شخصیت مورد علاقه شما واقع شوند، اما بیشتر همان عامل "جذاب‌تر" بودن است که مشخص می‌کند یک خدا چقدر در بازی به کار گرفته شود و چقدر کنار گذاشتن آن سخت خواهد بود. جدید‌ترین خدای معرفی شده یعنی Hachiman که کمانداری سامورایی است نباید از این لحاظ مشکلی داشته باشد چرا که حرکت نهایی وی شامل سوار شدن بر اسب مخصوصش و پرتاب تیر‌هایی از پشت آن است که نحوه‌ی پیاده سازی این حرکت در بازی خیلی خوب کار شده و آن را حسابی جذاب ساخته است.

Hachiman شکارچی است که در نسخه‌ی ۴.۱۷ بازی به خدایان ژاپنی می‌پیوندد. توانایی‌های او شامل حمله‌ی خودکار که گستره‌ی بزرگی از محیط اطرافش را در بر می‌گیرد و می‌تواند ضربات کاری وارد کند، جا خالی دادن سریع در مقابل دشمنان و فاصله گرفتن از آن‌ها که با یک حمله‌ی دایره‌ای کامل می‌شود، یک پرچم که به هنگام جای‌گیری در زمین می‌تواند به دشمن آسیب وارد کند و از سمت دیگر سرعت حملات یاران‌تان را افزایش دهد و صد البته حرکت نهایی خواهد بود. Hachiman هم‌چنین می‌تواند اسبش را احضار کرده تا او را به جلو براند و سپس به هنگام سوارکاری به شما اجازه می‌دهد تا در دایره‌ای کاملا جدا از جهت حرکت اسب، نشانه گیری کرده و به دشمنان ضربه بزنید. قابل ذکر است که این اولین توانایی در بازی خواهد بود که اجازه می‌دهد جهت حرکت‌تان را از جهت نشانه‌گیری جدا کنید. شما می‌توانید تریلر معرفی Hachiman را در انتهای خبر مشاهده کنید.

جدای از معرفی Hachiman، تغییرات بسیار زیاد دیگری نیز در بهینه‌سازی ۴.۱۷ بازی که با نام The Odyssey منتشر شده وجود دارد که لیست کامل آن‌ها را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. همچنین می‌توانید در اینجا درمورد دیگر خدای این بازی با نام Artio که به تازگی هم معرفی شده بخوانید.    

بازی Smite هم‌اکنون به صورت رایگان روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی در دسترس است.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده