نویسنده: آرش محمدی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

محتوایی با حال و هوای Just Cause 3 به Hitman: Sniper اضافه شد

اخیرا محتوایی با حال و هوای Just Cause 3 به بازی Hitman: Sniper اضافه شده است. 

شرکت اسکوئر انیکس محتوای جدیدی را با حال و هوای بازی Just Cause 3 برای بازی Hitman: Sniper روی iOS منتشر کرد. این محتوا که در قالب یک آپدیت منتشر شده، مامور ۴۷ را به جمهوری مدیچی در دریای مدیترانه می‌برد و سلاح جدیدی به نام The Final Argument را به بازی اضافه می‌کند.

هدف مامور ۴۷ در این مرحله، مارکوس کراگ، یک میلیاردر تبلیغاتی است. تفنگ تک‌‌تیرانداز شما متعلق به ریکو رودریگز از بازی Just Cause 3 است که به دو قابلیت جدید مجهز شده است: مین‌های موشکی چسبان و طناب انفجاری. در کنار این قابلیت‌ها، ویژگی جدیدی به نام Chaos هم در بازی وجود دارد که باعث می‌شود هر جسمی که کاربر با آن تعامل دارد، منفجر شود. 

همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد، سلاح شما دارای قابلیتی است که مین‌های موشکی چسبان را به سمت دشمنانی که در حال قدم‌زنی و نگهبانی هستند، شلیک کند. قابلیت بعدی این است که می‌توانید دشمنان خود را به هر جسمی که داخل بازی است یا حتی به یکدیگر، متصل کنید و شاهد انفجار آن‌ها باشید. 

برای به دست آوردن این سلاح و محتوا، باید به Everplay بپیوندید و ویدیویی را در آن به اشتراک بگذارید. همچنین باید رتبه شما به سه رسیده باشد و بازیکنان دیگر را به بازی دعوت کرده باشید. با انجام این کار‌ها می‌توانید به محتوا و سلاح جدید دسترسی داشته باشید. 

بازی Hitman: Sniper یک بازی رقابتی برای iOS و اندروید است که شامل مراحل مختلف می‌شود؛ جایی که مامور ۴۷ می‌تواند محیط خود را کنترل کند و نگهبانان و دشمنان دیگر را از بین ببرد. در ادامه می‌توانید تریلر محتوای جدید این بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده