بازی Tale of Ronin، ساخته استودیو ایرانی Dead Mage، احتمالا سال ۲۰۱۸ منتشر میشود
استودیو Dead Mage یا همان فن افزار شریف، این روزها در حال کار روی دو بازی فرزندان مورتا (Children of Morta) و Tale of Ronin است. چندی پیش در زومجی خواندید که بازی فرزندان مورتا این استودیو قرار است توسط کمپانی ۱۱ بیت استودیو و اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر شود و حال در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی از دیگر پروژه این استودیو یعنی Tale of Ronin ارائه شده است که چندی پیش معرفی شده بود.
امیر فصیحی، مدیرعامل استودیو دد میج، اخیرا مصاحبهای با سایت دوالشاکرز داشته و طی آن اعلام کرده که هدف آنها، انتشار بازی Tale of Ronin در سال ۲۰۱۸ است. البته بازه زمانی دقیقتری برای انتشار این بازی اعلام نشده است. در حالی که بازی Tale of Ronin فعلا برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز، مک و لینوکس تایید شده، فصیحی اعلام کرده که آنها احتمال انتشار بازی برای نینتندو سوییچ را هم بررسی میکنند. وی در این مورد گفت:
من با اولین کنسول نینتندو عاشق بازیهای ویدیویی شدم و علاقه خاصی به کنسولهای این شرکت دارم. به همین دلیل هم قطعا احتمال انتشار بازی برای سوییچ را بررسی خواهیم کرد.
با اینکه بازی Tale of Ronin یک بازی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی خواهد بود، اما تفاوتی که این بازی با دیگر بازیهای مشابه دارد، این است که سازندگان تاکید زیادی روی پرداختن به جنبههای انسانی و شخصیتی ساموراییها داشتهاند و صرفا قرار نیست این مبارزین افسانهای ژاپنی را بهعنوان یک ماشین کشت و کشتار در بازی ببینیم و جنبههای شخصیتی دیگر آنها نیز در بازی به تصویر کشیده خواهد شد. بازی همچنین با سبک گرافیکی خاصی ساخته میشود که زیبایی خودش را دارد.