// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

در حال حاضر میلیون ها بازیکن در حال تجربه Destiny 2 هستند

استودیو بانجی در جریان یک پست اعلام کرد که در حال حاضر میلیون‌ها بازیکن در حال تجربه بازی Destiny 2 هستند.

بازی Destiny 2 این هفته برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روانه بازار شد و ظاهرا موفقیت بالایی را به دست آورده است. استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny 2، در جدیدترین پست بلاگ خود اعلام کرده که در حال حاضر میلیون‌ها نفر در حال تجربه این بازی بوده و توانسته‌اند به فضای اجتماعی جدید بازی که Farm نام دارد، دسترسی پیدا کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی در ادامه‌ی پست خود اعلام کرد که انتظار دارد در هفته‌های آینده تعداد بازیکنان بازی Destiny 2 بیش از پیش افزایش پیدا کند و وعده داد که در آینده فعالیت‌های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد. از طرفی با عرضه شدن بازی برای پی‌سی در ماه اکتبر، انتظار می‌رود شاهد رشد تعداد بازیکنان و فروش بیشتر Destiny 2 باشیم.

استودیو بانجی در این باره می‌گوید:

ما به عنوان یک جامعه، اولین قدم را در این ماجراجویی برداشتیم. ما انتظار داریم در روزهای آینده بازیکنان بیشتری Destiny 2 را تجربه کنند. بازیکنان حرفه‌ای جامعه ما می‌دانند که بازی Destiny صرفا در مورد قهرمان‌ها نیست بلکه دنیای بازی همانند شما بازیکنان تکامل پیدا می‌کند. آیین‌های جدید شروع می‌شوند. چالش‌های جدید رونمایی خواهند شد. پلتفرم‌های جدید آنلاین می‌شوند و افسانه‌ها، بر می‌خیزند.

در آخر استودیو بانجی عکسی از فعالیت‌های ماه اول بازی Destiny 2 را منتشر کرد که در جریان آن شاهد Guided Games، Trials of the Nine و موارد بیشتری هستیم که در عکس زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین در ماه اکتبر نیز بازیکنان می‌توانند منتظر رویدادها و فعالیت‌های بیشتری نظیر Raidهای جدید باشند.

فعالیت‌های ماه اول بازی Destiny 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده