نویسنده: آرش محمدی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ انتشار بازی Dujanah مشخص شد

بازی بسیار عجیب و در عین ­حال فوق‌العاده زیبای Dujanah فردا منتشر خواهد شد.

جک کینگ‌اسپونر، سازنده‌ی بازی ماجراجویی Dujanah، اعلام کرد که این بازی شنبه ۱۸ شهریور (نهم سپتامبر) منتشر خواهد شد؛ یعنی پس از گذشت یک سال و هفت ماه و بیست روز از شروع موفقیت‌آمیزی که آنها سال ۲۰۱۶ در کیک استارتر داشتند. این بازی توانست ۶ هزار و ۷۲۹ پوند در کیک‌استارتر کسب کند.

برای کسانی که اطلاع ندارند: بازی Dujanah اثری تعاملی و روایتی است که روی گشت‌ و گذار در کشوری ساختگی و مسلمان‌نشین تمرکز می­‌کند که توسط نیرو­های دشمن اشغال شده است. شما در این بازی نقش زنی به نام Dujanah را دارید؛ کسی که گفته می‌شود خصومت‌هایی با نیروهای نفوذی دارد. طبق اخبار رسمی، در مسیر بازی با معماهای مختلفی مثل معضلات روحی، روانشناسی و سیاسی روبه‌رو خواهید شد.

دنیای Dujanah ترکیبی است منحصربه‌فرد از انیمیشن و کاراکترهای خمیری و اشیاء دست‌سازی که از تکه‌های عکس و نقاشی ساخته شده است. به تمام این اشیاء جلوه‌های ویژه‌ی دیجیتالی افزوده شده تا محیطی منحصربه‌فرد، الهام گرفته از معماری و هنرهای اسلامی را ایجاد کند.

طبق گفته‌ی کینگ‌اسپونر، سبک روایتی بازی شامل المان‌هایی تصادفی است که گیمرها را برای گفتگو درباره‌ی بازی تشویق می­‌کند. علاوه بر این، بازی شامل داستانی شاخه‌ای است که با توجه به تصمیم‌هایی که گیمر می‌گیرد، تغییر می‌کند و به پایانی از چندین پایان موجود ختم می‌شود.

در آخر، صداگذاری به عنوان بخشی که نقش مهمی در بازی Dujanah ایفا می‌کند، معرفی می‌شود. در این بازی از تکنیک‌های مختلف ضبط صدا و آلات گوناگون موسیقی برای صداگذاری استفاده شده است. تاکنون هرچه از موسیقی بازی شنیده‌ایم فوق‌العاده بوده و در ایجاد حس و حال محیط بازی، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

بازی Dujanah روز شنبه ۱۸ شهریور روی ویندوز، مک و لینوکس منتشر خواهد شد. شما کاربران زومجی می‌توانید تصاویر بازی را مشاهده کنید و نظر خود را در مورد بازی Dujanah با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده