// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

یوبی سافت استودیو جدید Saguenay را در کانادا تاسیس کرد

یوبیسافت برای گسترش فعالیت‌های خود در کانادا استودیو Saguenay را تاسیس می‌کند و شمار کارمندان استودیو یوبیسافت مونترال و یوبیسافت کبک را نیز افزایش می‌دهد.

کمپانی بزرگ یوبی سافت که در حال حاضر سه استودیو در کانادا دارد، برای گسترش فعالیت‌های خود در این کشور استودیوی دیگری با نام Saguenay (سگنی) در این کشور تاسیس کرد و برای استخدام ۱۲۵ نفر در این استودیو، با هدف تمرکز بر خدمات و تکنولوژی‌های آنلاین برنامه‌ریزی کرده است. همچنین یوبی‌سافت اعلام کرده است که برنامه ویژه‌ای برای ایجاد ۱۰۰۰ شغل تا سال ۲۰۲۷ میلادی در کانادا دارد:

طبق اعلام استودیو یوبی‌سافت مونترال، کمپانی یوبی‌سافت در طی ۱۰ سال گذشته، ۷۸۰ میلیون دلار در کبک کانادا سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین ۱۰۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد که ۶۷۵ شغل در استودیو مونترال و بقیه در استودیو کبک خواهد بود. 

مدیرعامل سه استودیوی یوبی‌سافت مونترال، یوبی‌سافت کبک و یوبی‌سافت تورنتو اعلام کرده است:

ما مطمئن هستیم که استودیوی تازه تاسیس Saguenay تمام تمرکز خود را روی آینده و تکنولوژی‌های جدید خواهد گذاشت. توسعه خدمات آنلاین بازی‌ها که به گیمرها اجازه تعامل بیشتر را می‌دهد به سرعت در حال پیشرفت است و این نه‌تنها برای یوبی‌سافت، بلکه برای کل صنعت گیم اقدام مثبتی است.

استودیو یوبی‌سافت مونترال و یوبی‌سافت کبک سازنده سری بازی‌های Assassin's Creed و بازی‌هایی همچون Farcry 4 ،Farcry Primal و Watchdogs 2 هستند. با توجه به خبر منتشر شده توسط یوبی‌سافت، طی برنامه‌ریزی‌، این دو استودیو به ترتیب با ۶۷۵ و ۲۰۰ کارمند جدید بزرگ‌تر خواهند شد. 

در پایان، همان‌طور که می‌دانید مورد انتظارترین بازی استودیو یوبی‌سافت مونترال در حال حاضر بازی Assassin's Creed Origins است که در تاریخ ۵ آبان برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده