// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ انتشار و جزئیات بسته الحاقی Retribution بازی COD: Infinite Warfare

کمپانی اکتیویژن تاریخ عرضه و اولین جزئیات بسته الحاقی Retribution بازی Call of Duty: Infinite Warfare را منتشر کرد.

اخیرا دسترسی به محتویات بسته الحاقی Absolution به کاربران ایکس باکس وان و پی سی بازی Call of Duty: Infinite Warfare داده شده است و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن، ناشر این بازی، تاریخ عرضه و اولین جزئیات بسته الحاقی بعدی بازی را برای کاربران پلی استیشن 4 منتشر کرده است. بسته الحاقی Retribution در هفته آینده عرضه خواهد شد.

همانند سایر بسته‌های الحاقی، Retribution نیز چهار نقشه مختلف را به بازی اضافه خواهد کرد. اولین نقشه Carnage نام دارد که یک محیط آخرالزمانی را در کنار سواحل کالیفرنیا در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. نقشه بعدی Heartland نام دارد که شکل جدیدتر نقشه Warhawk در بازی Call of Duty: Ghosts است و به عنوان سومین نقشه، کاربران می‌توانند Altitude را تجربه کنند؛ نقشه‌ای که یک محیط فروشگاهی در فضا را برای شما به ارمغان می‌آورد. آخرین نقشه این بسته الحاقی، Depot 22 نام دارد که یک نقشه سه مسیره است و هدف از این کار، ایجاد نبردهای نزدیک میان بازیکنان ذکر شده است.

جدای از نقشه‌های ذکر شده، دارندگان بسته الحاقی Retribution می‌توانند به آخرین چپتر بخش زامبی بازی با نام The Beast from Beyond دسترسی داشته باشند. در این چپتر شما در یک پایگاه نظامی واقع در یک سیاره یخی به دام افتاده‌اید و با انبوهی از زامبی‌ها مواجه خواهید شد. حال برای زنده ماندن باید تمام تلاش خود را بکنید و در ادامه گفته شده که The Beast from Beyond حال و هوای فیلم‌های ترسناک ویلارد وایلر، کارگردان سینما، را برای مخاطب به همراه می‌آورد. همانند چپترهای گذشته، در اینجا نیز اسلحه‌ و سایر محتویات جدید برای بازیکنان در نظر گرفته شده و تیم سازنده از صداپیشه‌های مهمان نظیر سث گرین، هنرپیشه و کمدین آمریکایی، نیز در چپتر پایانی بخش زامبی استفاده کرده است.

بسته الحاقی Retribution در تاریخ ۲۱ شهریورماه (۱۲ سپتامبر) در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نسخه پی‌سی و ایکس‌باکس وان این بسته الحاقی اعلام نشده است. دارندگان سیزن‌پس بازی می‌توانند به صورت رایگان به این بسته الحاقی دسترسی داشته باشند و هنوز قیمت خرید به صورت جداگانه اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود همانند بسته‌های گذشته، قیمت خرید Retribution به صورت جداگانه ۱۵ دلار باشد. در ادامه می‌توانید ویدیو و عکس‌های مربوط به بسته الحاقی Retribution بازی Call of Duty: Infinite Warfare را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده