نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

احتمالا ۹۰ درصد اعضای استودیو گیرباکس در حال کار روی Borderlands 3 هستند

رییس گیرباکس اخیرا اعلام کرده که ۹۰ درصد اعضای این استودیو روی بازی‌ای کار می‌کنند که همه منتظر آن هستند!

کمپانی گیرباکس امروز پنل اختصاصی خود را در نمایشگاه PAX West داشت و رندی پیچفورد، رییس این کمپانی، در جریان این پنل اطلاعات جالبی ارائه کرد. وی ابتدا گفت که می‌داند اکثر افراد حاضر در این نمایشگاه و پنل، طرفداران سری Borderlands هستند و منتظرند تا اطلاعات بیش‌تری از این سری منتشر شود. وی همچنین گفت که استودیوی مرکزی گیرباکس که در تگزاس است، حدود ۳۰۰ نفر عضو دارد و استودیوی تازه‌تاسیس این کمپانی در شهر کبک کانادا، نزدیک ۷۰ نفر عضو دارد و در حال حاضر، ۹۰ درصد از اعضای این استودیو‌ها، روی بازی‌ای کار می‌کنند که همه منتظر آن هستند!

با اینکه پیچفورد به صورت مستقیم به نام بازی Borderlands 3 اشاره نکرد، اما گفت که آن‌ها اکنون یک ناشر به حساب می‌آیند و یکی از قوانین ناشران بازی‌ها این است که یک بازی تا زمانی که رسما معرفی نشده، وجود خارجی ندارد! به همین دلیل هم وی فعلا قصد ندارد اطلاعات بیش‌تری را با کاربران به اشتراک بگذارد. 

هنوز مشخص نیست که دنباله سری بوردرلندز با نام Borderlands 3 معرفی خواهد شد یا نام دیگری خواهد داشت، اما مشخص است که گیرباکس سخت در حال کار روی این بازی است و احتمالا در آینده نزدیک، این بازی رسما معرفی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده