نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

55 درصد بازیکنان PlayerUnknown’s Battlegrounds را کاربران Counter-Strike: Global Offensive تشکیل می دهند

طبق آمارهای منتشر شده در استیم اسپای، ۵۵ درصد افرادی که اکنون در حال تجربه‌ی PlayerUnknown’s Battlegrounds هستند، از کاربران بازی Counter-Strike: Global Offensive بوده‌اند. 

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در تمامی آمارهای استیم در رتبه‌های بالایی قرار دارد، اما بسیاری از بازیکنان این بازی، با ژانر شوتر غریبه نیستند. 

در واقع برای بسیاری از طرفداران PlayerUnknown’s Battlegrounds، این بازی خاطرات و حس بازی دیگری را تداعی می‌کند، بازی‌ای که سال‌ها پیش از PUBG منتشر شده بود و طرفداران خاص خود را داشت. نام این بازی، Counter-Strike: Global Offensive است.

در جدیدترین اخبار بازی، با توجه به اطلاعات منتشر شده در استیم اسپای، ۵۵ درصد افرادی که اکنون در حال تجربه‌ی PlayerUnknown’s Battlegrounds هستند، بازی Counter-Strike: Global Offensive را هم تجربه کرده‌اند و یا همچنان کاربر این بازی هستند. با توجه به آمار، این افراد در نیمی از زمان اختصاص داده شده‌ی خود برای بازی‌های ویدئویی، مشغول بازی Counter-Strike: Global Offensive بوده‌اند، اما از زمان خرید PlayerUnknown’s Battlegrounds، این زمان تا ۳۰ درصد کاهش یافته است. 

این بدین معنی است که، PUBG موفق شده طرفداران Counter-Strike: Global Offensive را به سمت خود جلب کند. نه تنها این بازی، بلکه نظر بسیاری از طرفداران بازی‌هایی مانند H1Z1: King of the Kill، Payday 2 و Left 4 Dead هم به سوی PlayerUnknown’s Battlegrounds جلب شده است. 

در بسیاری از موارد، کاربران بازی‌های یاد شده، این بازی‌ها را رها کرده و به صورت کامل به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتقل شده‌اند و همین نشان می‌دهد که این بازی به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد. 

جالب است بدانیم که اکثریت کاربران PUBG را افرادی از کشور‌های آمریکا، چین و آلمان تشکیل می‌دهند. جا افتادن در کشوری مانند چین، امروزه یکی از اهداف اصلی هر بازی آنلاین است و رسیدن PlayerUnknown’s Battlegrounds به این هدف، یکی از دلایل رشد بزرگ، در مدت زمان کم این بازی است. 

بدون شک بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، چنین موفقیت بزرگی را در دنیای کنسول‌ها هم تجربه خواهد کرد، چرا که با بازاری بزرگ و تقریبا دست نخورده مواجه خواهد شد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده