// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

قابلیت مبارزه ۳ به ۳ به بازی موبایل C.A.T.S افزوده شد

توسعه‌دهندگان بازی موبایل C.A.T.S، طی آخرین آپدیت بازی، قابلیت مبارزه ۳ به ۳ را به بازی اضافه کردند. در ادامه با محتوای خبر همراه زومجی باشید.

استودیو بازی‌سازی زپتولب، با انتشار بازی اندروید و آیفون C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars، توانست با آمار خیره‌کننده ۶۰ میلیون نسخه دانلود‌شده، به موفقیت بیش از پیش خود در عرصه تولید بازی‌های موبایل بیافزاید. حال این استودیو، با معرفی بزرگترین بروزسانی اخیر بازی C.A.T.S، قابلیت‌های جدیدی با محوریت توسعه و گسترش هرچه بیشتر این نسخه، به بازی اضافه کرد. آپدیت‌های جدیدی از جمله افزودن سلاح‌های مبارزه‌ای جدید و البته مهم‌ترین آن یعنی مبارزات گروهی یا به اصطلاح مبارزه‌ ۳ به ۳ که بازیکنان قادر هستند تا به صورت آنلاین با استفاده از ماشین‌های جنگی خود، به طور گروهی و ۳ به ۳ به مصاف دیگر کاربران این بازی چالش برانگیز بروند. حال هر تیمی که در انتها بتواند حداقل با یک ماشین با کمترین میزان خسارت و آسیب بازی را به اتمام برساند، برنده بازی معرفی می‌شود و در نهایت تروفی و جوایز هیجان‌انگیزی را به دست خواهند آورد.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

داستان این بازی مبارزه بازیکن با بازیکن (PvP) از این قرار است که می‌بایست به واسطه گربه‌های بامزه و همچنین جنگجو که هر کدام به ماشین‌های جنگی عجیب و غریبی مجهز هستند، به رقابت با دیگر گربه‌های بازیکنان سراسر جهان بپردازید. علاوه بر این گیمرها می‌توانند قبل از شروع هر بازی، برای جایزه بازی شرط‌بندی کنند که این حالت از بازی بسیار جذاب خواهد بود. در آخر اگر تا به حال فرصت تجربه بازی C.A.T.S را نداشته‌اید و همچنین علاقه شدیدی به گربه‌ها و البته رقابت با چاشنی ضرب و شتم دارید، بی‌شک این بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده را از گوگل‌پلی و اپ‌استور به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده