// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

کپکام بازی موبایل Puzzle Fighter را معرفی کرد

کمپانی کپکام در جریان کنفرانس خبری خود بازی موبایل Puzzle Fighter را برای گوشی‌های اندروید و آیفون معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی کپکام اعلام کرد استودیو کپکام ونکوور در حال ساخت یک بازی موبایل مبارزه‌ای بر پایه شخصیت‌های سری‌های محبوب این کمپانی است که برای سیستم عامل اندروید و iOS در نظر گرفته شده است. بازی اندروید و آیفون Puzzle Fighter ابتدا برای چند کشور مختلف عرضه خواهد شد و در نهایت در اواخر سال جاری میلادی برای تمامی مناطق در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی موبایل Puzzle Fighter، یک بازی مبارزه‌ای Gem Style (در طول مبارزه‌های خود جم‌های مختلفی را جمع آوری کرده و با آزاد کردن آن کمبوهای مختلفی را روی حریف خود اعمال می‌کنید) بر پایه شخصیت‌های ریو، کن و چان لی از بازی Street Fighter V، شخصیت ایکس از بازی Mega Man، جیل ولنتاین از بازی Resident Evil، فرانک وست از بازی Dead Rising، دانته از بازی Devil May Cry و موریگن از بازی Darkstalkers است که دارای مبارزه‌های Pvp و مبارزه با هوش مصنوعی است.

البته کپکام در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که شخصیت‌های دیگری نیز از بازی‌های ذکر شده در Puzzle Fighter حضور خواهند داشت و هر شخصیت، انیمیشن سینمایی مخصوص به خودش را دارد. بازی موبایل Puzzle Fighter دارای یک سیستم یاری رساندن است که در جریان آن شما در طول مبارزات علاوه‌بر شخصیت اصلی خود دو شخصیت دیگر را انتخاب می‌کنید تا در صورت لزوم قابلیت‌های شما را تقویت کنند. کپکام در یک پست در بلاگ رسمی خود می‌گوید:

هدف ما ساخت یک بازی مبارزه‌ای است که در جریان آن شما استراتژی‌های خاص خود را به کار گرفته تا جم‌های مختلفی را جمع‌آوری کرده و با آزاد کردن آن‌ها، یک کمبوی ویژه و خاص را روی حریف خود اعمال کنید. ما واقعا هیجان‌زده‌ایم که تواسته‌ایم یک بازی مبارزه‌ای PvP را روی پلتفرم موبایل خلق کنیم.

متاسفانه هنوز قابلیت‌ها و ویژگی‌های کامل این بازی منتشر نشده است و اعلام نشده که آیا این بازی رایگان خواهد بود یا باید برای خرید آن هزینه کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده