نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۱

تاریخ انتشار بسته In The Name Of The Tsar بازی Battlefield 1

الکترونیک آرتز دقایقی پیش تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 یعنی In The Name Of The Tsar را اعلام کرد. 

In The Name Of The Tsar دومین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 بعد از They Shall Not Pass است که پیش از این اعلام شده بود قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز تاریخ انتشار دقیق این DLC را هم اعلام کرده و بر این اساس In The Name Of The Tsar قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور منتشر شود. 

افرادی که پیش از این، نسخه پرمیوم پس بازی را خریداری کرده‌اند، به صورت رایگان به محتویات این بسته الحاقی دسترسی خواهند داشت. با این حال امکان خرید مجزای DLC فراهم شده و می‌توان با پرداخت ۱۵ دلار آن را به صورت مجزا خرید. بسته In The Name Of The Tsar قرار است ۶ نقشه جدید به بازی اضافه کند. این نقشه‌ها Lupkow Pass ،Albion ،Galicia ،Brusilov Keep ،Tsaritsyn و Volga River نام دارند که اولین آن‌ها با نام Lupkow Pass مدتی است که برای دارندگان نسخه پرمیوم بازی در دسترس قرار گرفته است. 

این DLC همچنین یک حالت جدید با نام Supply Drop هم به بازی اضافه خواهد کرد. در این حالت محموله‌هایی ارسال خواهند شد که دو تیم باید برای به دست آوردن آن‌ها تلاش کنند تا بتوانند به سلاح‌های بهتری دسترسی داشته باشند. به‌علاوه یک سری Operation جدید نیز با این DLC در دسترس قرار خواهد گرفت. 

بسته In The Name Of The Tsar دومین بسته الحاقی بازی بتلفیلد 1 است و پس از آن دو بسته دیگر نیز با نام‌های Turning Tides و Apocalypse برای این بازی منتشر خواهند شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده