نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

اطلاعات اولین بسته الحاقی بازی Destiny 2 لو رفت

جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Destiny 2 پیش از اعلام رسمی بانجی، توسط کوتاکو فاش شد.

با وجود اینکه بازی Destiny 2 هنوز عرضه هم نشده است، در تازه‌ترین اخبار بازی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد بسته‌های الحاقی این بازی آنلاین هستیم. طبق گزارش منتشر شده توسط کوتاکو، اولین بسته الحاقی بازی یک منطقه گشت‌زنی جدید در سیاره Mercury اضافه می‌کند و علاوه بر این شاهد افزوده شدن یک فضای اجتماعی جدید و یک خط داستانی تازه با محوریت شخصیت اوزیریس خواهیم بود.

اطلاعات این بسته که احتمالا The Curse of Osiris نام دارد، امروز توسط کوتاکو لو رفت. طبق گزارش منتشر شده، این بسته تمرکز خود را روی بخش‌هایی از جهان سری Destiny قرار می‌دهد که تاکنون فقط به آن‌ها اشاره شده است. همان‌طور که از نام بسته پیدا است، داستان آن ارتباطی با اوزیریس خواهد داشت؛ یک وارلاک تبعید شده که با مطالعات خرافاتی‌اش در مورد «تاریکی» شناخته می‌شود. به طور دقیق‌تر، بازیکنان بایستی اوزیریس را از دست وکس نجات دهند.

در بازی Destiny، تنها اشاره کوتاهی به اوزیریس شده بود. برای مثال، در جهان Destiny، حالت چندنفره رقابتی the Trials of Osiris به عنوان وسیله استخدامی برای جناح the Disciples of Osiris محسوب می‌شد که به دنبال موفق‌ترین بازیکن برای اهدافشان می‌گشتند. اگر به مقدار کافی در این حالت پیروز می‌شدید، می‌توانستید به Lighthouse موجود در سیاره Mercury دسترسی پیدا بیابید تا پاداش دریافت کنید.

Destiny 2

با وجود اینکه Lighthouse مذکور در بازی Destiny هیچ خاصیت دیگری نداشت، به نظر می‌رسد در بسته الحاقی بازی Destiny 2 این مکان نقش برجسته‌تری داشته باشد. گفته شده این مکان از این پس یک فضای اجتماعی جدید خواهد بود. علاوه بر این، بازیکنان از این پس به سطح سیاره Mercury فرستاده می‌شوند تا ماموریت‌های جدید انجام دهند. هنوز مشخص نیست که بسته The Curse of Osiris یک سری Raid جدید اضافه خواهد کرد یا خیر. همچنین قیمت و تاریخ انتشار این بسته هم هنوز مشخص نیست.

طبیعی است که استودیو بانجی تاکنون صحبتی در مورد The Curse of Osiris نداشته است، اما لوک اسمیت، کارگردان بازی اخیرا به نکته‌ای اشاره کرده بود که می‌تواند تئوری وجود وکس در این بسته الحاقی را پشتیبانی کند. اسمیت در پاسخ به سوال هواداران گفته بود:

وکس نقش خاصی در نبرد میان the Red Legion ندارد، اما هنگامی که بازی Destiny 2 و یک سری محتوای متفاوت دیگر را تجربه کنید، به مکان‌هایی که بعدا به آن‌ها خواهیم پرداخت اشاره می‌کنیم. بخشی از ساختن و تجربه بازی‌ها مشاهده مفهوم و دانستن این نکته است که تمامی این رویدادها به اتفاقی ختم خواهد شد.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه پی سی بازی در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) عرضه می‌شود. نسخه بتا عمومی پی‌سی بازی هم‌اکنون در حال برگزاری است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده