// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

معاون الکترونیک آرتز سودرلند از بهبود هوش مصنوعی در سال های آینده می گوید

پاتریک سودرلند در جدیدترین بیانیه خود در مورد بهتر شدن وضعیت هوش مصنوعی بازی‌های ویدیویی سخن گفته است.

طبق اخبار بازی منتشر شده، اخیرا پاتریک سودرلند، معاون اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز، در جدیدترین بیانیه خود برای مجله Edge در مورد وضعیت هوش مصنوعی سخن گفته است. وی بر این عقیده است که تا پنج سال آینده، شاهد پیشرفت در هوش مصنوعی بازی‌‌های ویدیویی خواهیم بود.

پاتریک سودرلند در بیانیه خود هوش مصنوعی در بازی‌های ویدیویی را در حالت کلی غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت که هوش مصنوعی که بتواند به خوبی همانند یک انسان رفتار کرده و کارهای آن را تقلید کند، در آینده قابل دست یابی است. این گفته حکم یک تقویت برای واحد SEED کمپانی الکترونیک آرتز به حساب می‌آید. واحدی که وظیفه اجرای تکنولوژی‌های نوآورانه در صنعت بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد.

همچنین در ادامه سودرلند به این نکته اشاره کرد که در پنج سال آینده باید شاهد تغییرات زیادی در این بخش باشیم چرا که اخیرا جدای از ظهور و رشد بازی‌های چند نفره آنلاین، این صنعت نوآوری خاصی را به خود ندیده است. قطعا بحث هوش مصنوعی، یکی از مباحث طولانی است که می‌توان ساعت‌ها در مورد آن‌ صحبت کرد. آن هم زمانی که پای بازی‌های چند نفره آنلاین به وسط می‌آید.

در بخش تک نفره بازی‌های ویدیویی، هوش مصنوعی می‌تواند تاثیر زیادی روی تجربه بازیکنان داشته باشد. مخصوصا در بازی‌های تیراندازی نظیر بازی Call of Duty یا بازی Star Wars Battlefront که با وجود هوش مصنوعی قوی، لذت بازی دوچندان می‌شود. وقتی به صحبت‌های سودرلند نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که وی سبک خاصی از بازی‌های ویدیویی نظیر نقش آفرینی را در نظر نگرفته است بلکه، در حالت کلی سودرلند تمامی سبک‌ها نظیر اول شخص و سوم شخص تیراندازی را نیز حساب کرده و امیدواریم در سال‌های آینده، شاهد پیشرفت چشم گیری در هوش مصنوعی بازی‌های ویدیویی باشیم.

از طرفی وقتی هوش مصنوعی پیشرفت کند و بتواند حرکات بازیکنان و انسان‌ها را در داخل بازی تقلید کند، می‌تواند چالش جدیدی را به وجود آورد. چالشی که باعث تقویت مهارت بازیکنان می‌شود. درآخر نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ آیا در آینده شاهد پیشرفت این بخش خواهیم شد؟


منبع Onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده