// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی The Walking Dead: Our World برای گوشی‌ های موبایل تایید شد

شبکه ای‌ام‌سی در حال ساخت یک بازی موبایل با نام The Walking Dead: Our World است.

عرضه‌ بازی موبایل Pokemon Go، یک موفقیت کامل محسوب می‌شود. بازی که در سبک واقعیت افزوده، مخاطبین را به تعامل با محیط مجبور می‌کرد و البته حوادث زیادی را نیز به دنبال داشت. از آن زمان بعضی از استودیوهای بازی سازی سعی کردند با الهام گیری از این بازی موبایل، بازی‌های خود را توسعه دهند. با این حال فکر نمی‌کنم شخصی انتظار یک بازی موبایل واقعیت افزوده بر پایه دنیای مردگان متحرک را داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، شبکه ای‌ام‌سی (AMC) وب‌سایتی را راه اندازی کرده است که در جریان‌ آن رسما بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: Our World را معرفی کرده‌‌اند. یک بازی واقعیت افزوده که برای اپ‌ استور و پلی‌ استور در نظر گرفته شده است. همچنین یک تریلر از این بازی نیز منتشر شده که در جریان آن شاهد سیستم گیم پلی بازی هستیم.

گیم‌پلی بازی موبایل The Walking Dead: Our World دقیقا مثل بازی موبایل پوکمون گو است با این تفاوت که به جای پوکمون، سلاح‌های جنگی نظیر شمشیر و SMGهای مختلفی را می‌بینید که با برداشتن آن‌ها می‌توانید زامبی‌های داخل محیط را از بین ببرید. در ادامه مشخص شده که بازی دارای Friendly Fire است؛ از این‌رو در طول بازی اگر به صورت اشتباهی به سایر بازیکنان آسیب برسانید، از امتیازتان کسر خواهد شد.

درآخر مشخص شده که بعضی از شخصیت‌های دنیای این سریال تلویزیونی مردگان متحرک نظیر ریک و دریل نیز در بازی وجود دارند. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به بازی موایل The Walking Dead: Our World را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

شبکه ای‌ام‌سی در گذشته دو بازی موبایل دیگر را نیز روانه بازار کرده بود که آن چنان مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار نگرفت. از آن‌جایی که هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده است، باید منتظر اخبار تکمیلی بمانیم.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده