نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Planet of the Eyes برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

طبق اعلام کمپانی مستقل Cococucumber بازی اکشن ماجراجویی Planet of the Eyes به زودی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی Planet of the Eyes اولین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط کمپانی مستقل تورنتویی Cococucumber در سایت استیم منتشر شد و در همان سال نیز توانست به فینال جوایز بازی‌های مستقل کانادایی راه پیدا کند. حالا طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی Cococucumber با انتشار تریلری جدید اعلام کرده که این بازی موفق به زودی برای کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.

Planet of the Eyes

Planet of the Eyes داستان ربات کارگری را روایت می‌کند که در سیاره‌ای ناشناخته گیر افتاده؛ برای پی بردن به اسرار نهفته در این سیاره، شما ناچارید موانع مختلف و خطرناکی را پشت سر گذاشته و با استفاده از قوانین فیزیک، معماهای بازی را حل کنید. در این بازی هرچه بیش‌تر تلاش کنید، می‌توانید اطلاعات بیش‌تری نیز در قالب نوارهای صوتی از محیط مرموز بازی بدست آورده و دید عمیق‌تری به اصل ماجرا و سرگذشت این ربات پیدا کنید. 

کمپانی Cococucumber تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) را برای عرضه این بازی به روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته است. این بازی در حال حاضر در سایت استیم با قیمت ۱۰ دلار عرضه شده است.

شما می‌توانید تریلر نسخه کنسول بازی Planet of the Eyes را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده