نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی Yakuza Kiwami 2 رسما معرفی شد

کمپانی سگا امروز اعلام کرد که بازی Yakuza 2 را با نام Yakuza Kiwami 2 بازسازی خواهد کرد. 

چند روز دیگر نسخه باز‌سازی‌ شده قسمت اول بازی Yakuza با نام Yakuza Kiwami در غرب برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سگا رسما بازسازی نسخه دوم این مجموعه را هم با نام Yakuza Kiwami 2 معرفی کرده است. این بازی فعلا فقط برای عرضه در ژاپن و روی پلی استیشن 4 تایید شده و قرار است در تاریخ ۱۶ آذر منتشر شود. سازندگان هنوز اطلاعاتی در مورد انتشار بازی در غرب منتشر نکرده‌اند. 

Yakuza Kiwami 2 طبق اعلام سگا یک بازسازی کامل از بازی Yakuza 2 خواهد بود و جلوه‌های بصری آن کاملا از نو ساخته شده و شهرهای توکیو و اوساکا نیز از نو طراحی شده‌اند. این بازی قرار است با استفاده از موتور Dragon سگا ساخته شود که در ساخت بازی Yakuza 6 هم از آن استفاده شده است. همچنین Yakuza Kiwami 2 یک سری ویژگی‌های کاملا جدید هم در مقایسه با نسخه اصلی خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان بازی با شخصیت گورو ماجیما اشاره کرد. 

پیشرفت‌های بازی Yakuza Kiwami 2 در مقایسه با نسخه اصلی فقط به جنبه‌های بصری خلاصه نشده و سازندگان از صداپیشه‌های جدیدی برای شخصیت‌های فرعی بازی استفاده کرده‌اند و همچنین قرار است گروه راک ژاپنی SiM موسیقی‌های جدیدی هم برای بازی بنوازند. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده