نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

کمپانی Brace Yourself Games بازی جدید سایبر پانکی خود را معرفی کرد

به تازگی کمپانی Brace Yourself Games ناشر بازی Crypt of the NecroDancer با انتشار تریلری بازی جدید خود را معرفی کرد.

Industries of Titans، نام بازی جدید کمپانی Brace Yourself Games است. در این بازی که یک بازی استراتژیک و شبیه‌ سازی شهرسازی است، بازیکنان به تایتان، یکی از قمرهای سیاره زحل سفر کرده و باید با استفاده از منابعی که از سطح این سیاره بدست می‌آورند، شهری آرمانی در آینده را بنا کنند. نبرد با تمدن‌های دیگر بر سر منابع، بخش دیگری از گیم‌پلی این بازی را تشکیل می‌دهد.

جذاب‌ترین بخش بازی Industries of Titans اما طراحی هنری آن است. طراحی این بازی را فردی که نام کاربری Sir_carma در توئیتر شناخته می‌شود، بر عهده داشته است. Sir_Carma که بیش‌تر برای کشیدن نماهای شهری سایبرپانکی شناخته می‌شود، به تازگی به طور رسمی برای طراحی بازی Industries of Titans به کمپانی Brace Yourself Games پیوسته است. مسلماً نتیجه‌ی کار هم چیزی جز خلق دنیایی با طراحی بسیار زنده و پرجزئیات نخواهد بود.

علاوه بر این، دنی بارانوفسکی، سازنده ساوندترک‌های فوق‌العاده‌ی بازی Crypt of the NecroDancer ساخت موسیقی این بازی را نیز برعهده داشته است.

هنوز اطلاعات بیش‌تری از این بازی منتشر نشده است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Industries of Titans را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده