نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر نسخه بازسازی شده بازی Secret of Mana منتشر شد

اخیرا شایعاتی مبنی بر بازسازی بازی کلاسیک Secret of Mana منتشر شده بود که کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار تریلری این شایعات را تایید و زمان انتشار این نسخه را اعلام کرد.

کمپانی Square Enix شایعاتی که چند ساعت گذشته در فضای اینترنت مطرح شده بود و حاکی از آن بود که قرار است بازی کلاسیک و نقش‌ آفرینی Secret of Mana به صورت سه بعدی بازسازی شود را با انتشار تریلری به طور رسمی تایید کرد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید. اوایل سال آینده یعنی فوریه ۲۰۱۸ این بازی در سراسر جهان و برای سه پلتفرم PS4 و PSVita و کامپیوتر از طریق استیم عرضه خواهد شد. تا به این لحظه عرضه این بازی به صورت نسخه‌های فیزیکی فقط برای ژاپن تایید شده است. در آمریکای شمالی و اروپا، در صورت پیش خرید کردن این بازی از طریق فروشگاه پلی‌ استیشن یا استیم، شما به محتواهای اضافی و تنظیمات دیگر دسترسی پیدا خواهید کرد. توسط این تنظیمات اضافه علاوه بر تصاویر پس‌زمینه و آواتار‌های بیشتر شما می‌توانید لباس Moogle و یا Tiger را برای ۳ شخصیت اصلی خود انتخاب نمایید.

بازی Secret of Mana ابتدا در سال ۱۹۹۳ و برای پلتفرم NES عرضه شد. بازی Seiken Densetsu دنباله بازی Secret of Mana بود که کمی بعد از آن عرضه شد و اخیرا نسخه دیگری از آن با نام Adventures of Mana منتشر شده است. نسخه جدید این بازی شامل سه شخصیت اصلی به نام‌های رندی، پریم و پوپوی خواهد بود. آنها برای پیدا کردن راهی برای برگرداندن قدرت شمشیر مانا (Sword of Mana) سراسر دنیا را سفر می‌کنند و در همین حین با جادوگر خبیثی که ذهن امپراطور را از راه به در می‌کند مبارزه می‌کنند. 

این بازی دارای مبارزات همزمان نیز خواهد بود. در نسخه اصلی و ابتدایی بازی، شما می‌توانستید تا سقف سه نفر، با دوستان خود به صورت محلی بازی کنید. تا به این لحظه هنوز مشخص نیست که این ویژگی در نسخه بازسازی شده هم وجود دارد یا حذف شده است. این نسخه بازسازی شده تغییرات زیادی مانند گرافیک سه بعدی، صدا و صوت با کیفیت، بهبود در سیستم گیم پلی بازی و خیلی پیشرفت‌های دیگر را شامل می‌شود.

با اینکه تا به این لحظه عرضه نسخه فیزیکی بازی Secret of Mana فقط برای کشور ژاپن تایید رسمی شده اما کاربران سرتاسر جهان که از سه پلتفرم مختلف پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و پی سی استفاده می‌کنند می‌توانند از تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۸ (۲۶ بهمن ۱۳۹۶) از طریق استیم به نسخه دیجیتالی این بازی دسترسی داشته باشند. نسخه فیزیکی این بازی که فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شود به صورت یک نسخه کالکشن است که علاوه بر خود بازی، این بسته شامل یک CD از موسیقی متن بازی، یک کتاب پاپ آپ مربوط به بازی و فیگورین‌های سه شخصیت اصلی خواهد بود.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده