نویسنده: پیمان مرادی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی موبایل Alto's Odyssey تاخیر خورد

با اعلام سازندگان، بازی موبایل Alto's Odyssey که قرار بود در فصل تابستان عرضه شود، تاخیر خورد.

دنباله‌ی مورد انتظار بازی دوست‌داشتنی Alto's Adventure که قرار بود با نام Alto's Odyssey در تابستان عرضه شود، متاسفانه تاخیر خورده است. سازندگان بازی، دلیل این اتفاق را با انتشار پستی در وبلاگشان، صرف زمان برای هرچه بهتر ساخته شدن بازی عنوان کرده‌اند. اگرچه که جزئیات علت منتشر نشدن بازی، مطابق برنامه زمانی اعلام‌شده، فاش نشده است، اما همان‌طور که از پست سازندگان بازی Alto's Odyssey مشخص است، دلیل اصلی این تاخیر انجام ریزه‌کاری‌های نهایی و اصطلاحا صیقل‌کاری جزئیات است؛ چرا که برای استودیو‌های کوچکی مانند اسنومن، درخشش بازی‌‌ در نگاه اول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. البته مطلع شدن از تصمیم سازندگان مبنی بر عجله نکردن در انتشار بازی و کسب اطمینان از کیفیت مطلوب آن، جای خوشحالی دارد.

بازی موبایل alto

در این نسخه از بازی، به جای استفاده از محیط کوهستانی و برفی از یک محیط صحرایی استفاده خواهد شد. بازیکنانی که از محدود بودن مکانیزم‌های حرکتی در نسخه‌ی قبلی ناراضی بوده‌اند، از شنیدن اینکه مکانیزم‌های جدیدی به این نسخه اضافه شده‌اند، خوشحال خواهند شد. مکانیزم‌های اضافه‌شده عبارتند از: اسکی کردن روی دیواره‌های تعبیه‌شده در محیط جدید بازی، پرش روی بالن‌هایی که به محیط بازی اضافه شده‌اند و انجام جهش به کمک گردبادهای صحرایی.

لازم به ذکر است که تاریخ جدیدی برای انتشار بازی اندروید و آیفون Alto's Odyssey اعلام نشده است، اما به محض اینکه تاریخ جدیدی برای عرضه‌ی این بازی مشخص شود، می‌توانید خبر مربوط به اعلام آن را در بخش اخبار بازی موبایل زومجی، مشاهده کنید.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده