نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶

مسابقات انتخابی جهانی بازی CS: Global Offensive به میزبانی آواژنگ برگزار می‌شود

مسابقات جهانی بازی CS:GO با ۱۰۰ هراز دلار جایزه در چین برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان ایرانی می‌توانند در مسابقات انتخابی این رویداد بزرگ در ایران شرکت کنند. 

هر سال چندین و چند مسابقه گیمینگ در جهان برگزار می‌شود و گیمرهای زیادی را جذب خودشان می‌کنند؛ مسابقاتی که بزرگی‌شان در حد و اندازه مسابقات ورزشی است و مانند آن‌ها مسابقات انتخابی دارند تا در نهایت برترین تیم‌ها بتوانند در مسابقه نهایی شرکت کنند. متاسفانه در ایران زیاد به این موضوع اهمیت داده نمی‌شد و گیمرهای ایرانی از حضور در این مسابقات محروم می‌شدند و نمی‌توانستند استعدادهایشان را نشان دهند.

در کشور چین قرار است مسابقاتی با نام Extremes Land در رشته Counter Strike: Global Offensive برگزار شود. مسابقات مقدماتی و انتخابی این تورنمنت به حمایت آواژنگ و BenQ و به میزبانی Game Corner در ایران برگزار خواهد شد و برنده مسابقات به صورت رایگان ابتدا به دوبی اعزام می‌شود تا با برترین تیم‌های خاورمیانه به رقابت بپردازد؛ در صورت پیروزی در آن تورنمنت، تیم به مسابقات نهایی در چین فرستاده می‌شود تا برای کشورمان افتخارآفرینی کند. جایزه مسابقه نهایی صد هزار دلار تعیین شده و بین ۱۶ تیم اول تقسیم می‌شود تا تورنمنت Extremes Land در زمره بزرگ‌ترین مسابقات قرار گیرد و گیمرها آن را جدی‌تر بگیرند.

Game Corner با درست کردن فضایی مناسب برای گیمرهای ایرانی سبب سهل شدن فرآیندهای شرکت در مسابقات جهانی و ایجاد شدن تفکر «ما می‌توانیم» بین گیمرهای ایرانی شده است. حمایت‌های آواژنگ و BenQ نیز باعث خواهد شد تا تیم‌های شرکت کننده از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کمبودی احساس نکنند.

مسابقات Extremes Land قرار است در تاریخ نهم و دهم شهریور ماه در Game Corner بام تهران برگزار شود؛ به تمامی جوانان علاقه‌مند به بازی Counter Strike: Global Offensive پیشنهاد می‌کنیم در این مسابقات شرکت کنند و این فرصت را از دست ندهند. از طریق سایت Extremesland.avajang.com می‌توانید در مسابقات ثبت‌نام کنید و لحظاتی خوش برای خودتان بسازید، شاید هم شما برنده مسابقات شده و برای تورنمنت جهانی اعزام شدید!


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده