نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

جزئیات بهبودهای گرافیکی بازی Assassin’s Creed: Origins در ایکس باکس وان ایکس

یوبیسافت به تازگی از جزئیات بهبودهای گرافیکی بازی Assassin’s Creed Origins در ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرده است.

کمپانی یوبی سافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 یک صفحه پرسش و پاسخ جدید پیرامون بازی Assassin’s Creed Origins در وب‌سایت خود منتشر کرده است. در این صفحه، جزئیات بهبودهای گرافیکی بازی در ایکس باکس وان ایکس که سازندگان روی آن‌ها کار می‌کنند ذکر شده است. در ادامه، بخش مربوط به این بهبودها را مرور می‌کنیم:

بازی Assassin’s Creed Origins چگونه از قدرت بیشتر ایکس‌باکس وان ایکس بهره می‌برد؟

بازی Assassins Creed Origins از نظر بصری در همه پلتفرم‌ها جذاب و خیره‌کننده است، اما به لطف موتور اسکورپیو، ایکس‌باکس وان ایکس به بازیکنان ما اجازه تجربه زیباترین نسخه بازی را به همراه جزئیات خیره‌کننده، مناظر طبیعی زیبا و شهرهای افسانه‌ای مصر باستان خواهد داد که در دو رزولوشن 1080p و 4K قابل دسترس هستند.

موتور قدرتمند اسکورپیو در ایکس‌باکس وان ایکس به انجین بازی ما اجازه نمایان کردن قدرتش را می‌دهد و بازی را با سایه‌های بهبود یافته، مسافت رندر بیشتر و بافت‌هایی با جزئیات بهتر رندر می‌کند تا شکوه و عظمت مصر باستان را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. در ضمن تمامی این ویژگی‌ها با تکنولوژی HDR هستند.

  • بازی Assassin’s Creed Origins با استفاده از موتور اسکورپیو بازی را در نمایشگرهای 4K با رزولوشن 4K رندر می‌کند. به لطف رزولوشن 4K می‌توانیم جزئیات و بافت‌های خلق‌شده بیشتری را نمایش دهیم و کیفیت کار بالای تیم ما بیشتر به چشم می‌آید. برای بازیکنان بدون نمایشگر 4K، به دلیل اینکه بازی در 4K رندر می‌شود، شاهد کیفیت بالاتر تصاویر در نمایشگرهای 1080p خواهیم بود.
  • به لطف تکنولوژی دالبی اتموس، بازیکنان حس بودن در مرکز مصر باستان را خواهند داشت و اصواتی مانند صدای پرواز دسته‌ای پرنده را به واسطه های-فای با جزئیات صوتی بیشتری خواهند شنید. 
  • به لطف تکنولوژی HDR، آسمان ظاهر بسیار واقعی‌تری خواهد داشت و صدها رنگ به طور نامحسوس در آسمان تغییر خواهند کرد. غروب خورشید دیدنی و جذاب خواهد بود و مشعل‌ها و افکت‌های آتش زیباتر و پر جنب و جوش به نظر می‌رسند. سایه‌ها از بافت‌های بافر بزرگ‌تری استفاده می‌کنند تا واضح‌ترین و پرجزئیات‌ترین ظاهر در میان نسخه‌های کنسولی باشند.
  • مسافت رندر عناصری مانند سبزه‌ها، گیاهان، سنگ‌ریزه‌ها و گل‌ها در نسخه ایکس‌باکس وان ایکس دوبرابر نسخه ایکس باکس وان است و به دلیل وجود حافظه بیشتر و پردازنده قدرتمندتر ایکس‌باکس وان ایکس، بازی Assassin’s Creed Origins قادر به ارائه مدل‌های معماری، گیاهان و صخره‌های باکیفیت‌تری است و آن‌ها را در محیط‌های متراکم مانند شهرهای ممفیس و اسکندریه تا مسافت بیشتری رندر خواهد کرد.
  • به لطف حافظه بیشتر کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، بازی روند انتقال کنترل از سنو به بایک را افزایش می‌دهد. جهان اطراف سنو و بایک به طور مداوم در حافظه بارگذاری می‌شود و به همین علت هنگامی که بازیکن پس از مشاهده محیط و فرصت‌های موجود در آن مجددا از سنو به بایک بازمی‌گردد، انتقال کنترل میان این دو سریع‌تر انجام خواهد شد.

توسعه بازی Assassin’s Creed Origins برای ایکس‌باکس وان چگونه است؟

به عنوان سازندگان بازی، در مواجه با ایکس‌باکس وان ایکس و فرصت‌هایی که ارائه می‌دهد هیجان‌زده هستیم؛ چرا که توانایی بیشتری به ما می‌دهد تا بتوانیم چشم‌انداز خلاقانه‌ای را که برای بازی‌ها ایجاد می‌کنیم بهتر ارائه دهیم. نسخه بهبود یافته بازی Assassin’s Creed Origins در ایکس‌باکس وان ایکس جزئیات بیشتری را از جهانی که خلق کردیم به نمایش می‌گذارد و بازیکنان را در تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خیره‌کننده از نظر بصری در مصر باستان غوطه‌ور میکند.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان (۵ آبان) عرضه خواهد شد.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده