// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱

احتمالا سازندگان The Order:1886 مشغول ساخت ادامه برای این بازی هستند

مدت کمی از انتشار بازی جنجالی The Order:1886 می‌گذرد و علی‌رقم بازخورد نه چندان خوب منتقدان، مردم روی خوشی به بازی نشان دادند و در چارت‌ هفتگی بریتانیا شاهد صدر نشینی این بازی هستیم. حال ظاهرا تیم ردی‌ ات داون این بازی را موفق دیده و به فکر ساخت ادامه‌ای برای آن است.
شخصی در انجمن نئوگَف که ادعا می‌کند اطلاعاتی در مورد استودیو Ready At Dawn دارد، او راجع به پیش‌برد پروژه، تمرکز تیم بر روی ساخت موتور گرافیکی و ساخت ادامه برای بازی جدید صحبت‌هایی داشته است:
تعداد افراد استودیو چیزی حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفر است. این تیم با اینکه خیلی بزرگ نیست، کوچک هم نیست. تا آنجا که من میدانم، آنها وقت بسیار زیادی را برای ساخت و توسعه‌ی موتور گرافیکی در طول مراحل پروژه‌ی اول گذرانده‌اند و مقداری با مشکل زمان برای رسیدن به اهدافشان مواجه شدند که این، چیز غیر معمولی در توسعه‌ی پروژه نیست.
وی در صحبت‌های خود اظهار داشت که سازندگان بازی، پایه‌ها را به خوبی ساخته‌اند و برای قسمت بعد می‌توانند بر روی سیستم گیم‌پلی تمرکز کنند. تیم ردی‌ ات داون موتور بازی را کاملا آماده در اختیار دارند و دستشان کاملا باز است که بتوانند بر روی المان‌های دیگری تمرکز کنند.این صحبت‌ها منطقی است و می‌توان از استودیو ردی ات داون انتظار داشت تا در قسمت بعد بازی The Order: 1886 بتواند اثری در خور توجه هم برای منتقدان و هم بازیکنان ایجاد کند. این اتفاق قبلا هم برای استودیو گوریلا، سازنده‌ی سری Killzone رخ داده بود. قسمت اول Killzone که به نوعی اولین بازی طراز اول و بزرگ آنها بود، با اینکه از نظر گرافیکی در کنسول پلی‌استیشن 2 حرف‌های زیادی برای گفتن داشت، اما نتوانست توجه منتقدان را به خود جلب کند و بازخوردهای منفی را دریافت کرد. با این حال، پروژه‌ی بعدی آنها، Killzone 2 با رفع عیب‌های قسمت قبل و بهره‌گیری از قدرت پلی‌استیشن 3، جزو برترین بازی‌های این کنسول و نسل هفتم شد که بازخوردهای مثبت فراوانی را به دنبال داشت. اگر ادامه‌ای برای بازی واقعا در نظر گرفته شده باشد، نباید بیشتر از سه سال برای دیدن آن صبر کرد و احتمالا اگر درخشش The Order:1886 در بازارهای جهانی بیشتر شود، شانس دیدن ادامه‌ی آن هم در آینده‌ی نزدیک بیشتر خواهد شد. منبع: Neogaf


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده