نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

معرفی بازی هشت بیتی It: Enter The Sewer با الهام از فیلم ترسناک It

به تازگی یک بازی هشت بیتی تحت وب با اقتباس از فیلم ترسناک It با نام It: Enter The Sewer ساخته شده‌ است.

بازی It: Enter The Sewer در فاضلاب‌های شهر دِری (Derry) ایالت مین، محل زندگی دلقک و قاتل مشهور یعنی پنی وایز جریان دارد. شما در این بازی سوار بر قایق کاغذی جورجی، یکی از شخصیت‌های داستان، عازم فاضلاب‌های شهر دری خواهید شد و باید سعی کنید موانع مسیر، مانند اعلامیه بچه‌های گمشده یا کفش شخصیت بتی در داستان و مخصوصاً خود شخصیت پنی وایز، را با موفقیت پشت سر بگذارید. در عین حال برای کسب امتیاز بیش‌تر در این بازی، باید سعی کنید تا آن‌جایی که می‌توانید بادکنک‌های قرمز رنگ مسیر را نیز جمع کنید. شما می‌توانید این بازی را هم‌اکنون اینجا تجربه کنید.

It: Enter The Sewer

فیلم ترسناک It که اقتباسی است از رمان مشهور استیون کینگ، در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) سال جاری در سراسر دنیا اکران خواهد شد. در این فیلم، بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) نقش پنی وایز را برعهده خواهد داشت و در کنار او ستاره سریال Stranger Things یعنی فین ولفهارد (Finn Wolfhard) نیز به همراه گروهی دیگر از کودکان به ایفای نقش می‌پردازد.

طبق آخرین اخبار دنیای سینما، مراحل تولید دنباله فیلم It از قبل آغاز شده است. از طرفی اندرس موچیتی، کارگردان فیلم It در تایید خبر شروع کار روی نسخه دوم این فیلم گفته:

به احتمال زیاد نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم این مجموعه تا ماه ژانویه به اتمام می‌رسد و امیدواریم بتوانیم مراحل اولیه تولید این فیلم را تا ماه مارس آغاز کنیم. قسمت اول فیلم It روی کودکان تمرکز دارد. در حالی که فیلم دوم در سی سال آینده جریان دارد و شامل بزرگسالی همین بچه‌ها و نیز فلاش‌بک‌هایی به سال ۱۹۸۹، یعنی کودکی آن‌ها خواهد بود.

چندی پیش نیز کمپانی برادران وارنر تریلری را از نسخه واقعیت مجازی فیلم It با نام IT: FLOAT-A Cinematic VR Experience منتشر کرده بود. در این تریلر جذاب، تماشاگران عازم فاضلاب‌های تاریک شهر خیالی دری می‌شوند؛ جایی که صدای ترسناک پنی وایز دلقک در تمام مسیر به گوش می‌رسد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده