نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

نسخه ریمستر بازی BioShock به زودی برای مک عرضه خواهد شد

بازی BioShock: The Collection قرار است یک روز پس از سالگرد ۱۰ سالگی نسخه اصلی بازی، برای سیستم عامل مک منتشر شود.

۲۱ آگوست (۳۰ مردادماه) سالگرد ۱۰ سالگی نسخه اصلی بازی BioShock‌ است. حالا آن‌طور که در اخبار بازی به گوش می‌رسد، نسخه ریسمتر بازی BioShock برای سیستم عامل مک قرار است درست روز بعد از سالگرد ۱۰ سالگی این بازی عرضه شود.

bioshock screenshot

زمانی که بازی بایوشاک اولین بار در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۰۷ (۳۰ مرداد ۸۶) برای پی سی و کنسول ایکس باکس 360 عرضه شد، توانست با داستان تیره و تاریک خود که در جهانی خیالی در سال ۱۹۶۰ جریان داشت، همه را غافلگیر کند. این بازی داستان آرمان‌شهری واقع در زیر آب به نام Rapture را روایت می‌کرد؛ آرمان‌شهری که متاسفانه هیچ‌گاه به ایده‌آل‌های خود نمی‌رسد. شخصیت اصلی داستان ناچار است برای مبارزه با ساکنان شهر رپچر که به نظر می‌رسد کاملاً عقل خود را از دست داده‌اند، تغییراتی اساسی در خود ایجاد و حتی کدهای ژنتیکی خود را بازنویسی کند. البته این تمام ماجرا نیست؛ در لایه‌های زیرین شهر رپچر اسرار مخوفی جریان دارد که پی بردن به این اسرار، جرات و شهامت زیادی را می‌طلبد.

ریمستر بازی بایوشاک در سال ۲۰۱۶ میلادی و تحت نام بازی BioShock: The Collection منتشر شد. حالا با گذشت یک سال، نسخه مک این بازی در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) در سایت استیم و Feral Store با قیمت ۲۰ دلار عرضه خواهد شد. پس از آن، نسخه اپ‌استور بازی نیز با فاصله زمانی کوتاهی و با همان قیمت در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده