// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

به زودی محتویات بیشتری برای بخش چند نفره Uncharted 4 عرضه می شود

استودیو ناتی داگ اعلام کرده که در تاریخ ۳۱ مرداد ماه به روزرسانی جدید بازی Uncharted 4 عرضه خواهد شد و محتویات جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

با گذشت یک سال از عرضه‌ی بازی Uncharted 4، هنوز تیم سازنده با عرضه‌ی آپدیت‌های مختلف، از بخش چندنفره‌ی بازی پشتیبانی می‌کند. در همین راستا در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) به‌روزرسانی جدیدی برای Uncharted 4 عرضه خواهد شد و در جریان آن محتویات جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی داگ، سازنده‌ی بازی Uncharted 4، در جریان آپدیت ۳۱ مرداد شخصیت آساو، آنتاگونیست بازی Uncharted: The Lost Legacy، به بخش چند نفره اضافه خواهد شد و در کنار آن شاهد پوسته‌هایی برای شخصیت کلوئی و نادین خواهیم بود. این پوسته‌ها با توجه به ظاهر آن‌ها در نسخه‌ی The Lost Legacy طراحی شده است.

از دیگر محتویات جدید به روزرسانی پیش روی بازی، می‌توان به اضافه شدن Survival Arena اشاره کرد که یکی از زیر مجموعه‌های حالت Survival بازی است. گفته شده که این حالت شامل ۱۰۰ Wave می‌شود و در جریان آن‌ها با دشمنان جدید، مناطق محاصره شده و سایر موارد روبرو خواهید شد. اگر بتوانید در این حالت با سربلندی بیرون بیایید، آیتم‌هایی نظیر پوسته‌ی Savage Starlight Skeleton را دریافت خواهید کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این آپدیت را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

نکته‌ی جالب اینجا است که این به روزرسانی همزمان با بازی Uncharted: The Lost Legacy عرضه خواهد شد. از آن‌جایی که بخش چندنفره‌ی The Lost Legacy با Uncharted 4 یکی است؛ کاربرانی که این نسخه را خریداری کنند، می‌توانند در بخش چندنفره با بازیکنان Uncharted 4 نیز بازی کرده و لذت ببرند.

همچنین اگر جزو کاربران سیستم عامل iOS هستید، می‌توانید استیکرهای Uncharted: The Lost Legacy را روی موبایل خود دانلود کرده و استفاده کنید. این استیکرهای پیامی شامل دو شخصیت ندین و کلوئی می‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده