صحبت سازندگان بازی Star Wars Battlefront II در مورد نحوه همکاری سه استودیو

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Star Wars: Battlefront 2
سازندگان بازی Battlefront 2، متشکل از اعضای سه استودیوی دایس، الکترونیک آرتز موتیو و کرایتریون، به تشریح نحوه همکاری این استودیوها برای ساخت جدیدترین بازی جنگ ستارگان پرداختند.
تبلیغات

اوایل امروز، اعضای سه استودیوی دایس، الکترونیک آرتز موتیو و کرایتریون در گفتگویی با بلاگ پلی‌استیشن، در مورد همکاری با یکدیگر صحبت کردند و چگونگی اتحاد خود برای ساخت بازی Star Wars Battlefront II را شرح دادند. در این گفتگو، کریگ مک‌لود از دایس، مارک تامپسون از موتیو و مت وبستر از کرایتریون پیرامون تجربیاتی که از ساخت بازی Battlefrontکسب کرده بودند توضیحاتی ارائه دادند و سپس در مورد ساخت بازی Battlefront 2 در مجموعه جنگ ستارگان توضیح دادند. به گفته آن‌ها بازی قرار است وقایع سه‌گانه اصلی، سه‌گانه دنباله و سه‌گانه پیش-درآمد جنگ ستارگان را در خود پوشش دهد. وبستر می‌گوید:

معتقدم از همه چیز مهم‌تر این فرصت است. ما قصد پیاده‌سازی محتوای فراوانی را داریم و فکر کنم این موردی مربوط به مجموعه

وبستر در پاسخ به میزبان برنامه که پرسید آیا بازی Battlefront 2 بزرگ‌ترین بازی ساخته شده توسط الکترونیک آرتز است، گفت:

معتقدم بدون شک این بازی از نظر محتوا و سرمایه‌گذاری‌ای که رویش انجام شده بیشترین جاه‌طلبی را داشته است.

در مجموع به نظر می‌رسد همکاری میان این سه استودیو موجب خلق محتوای بسیار فراوانی برای بازی Battlefront 2 شده است. یکی از ویژگی‌هایی که بازیکنان فراوانی درخواست افزوده شدن آن به بازی Battlefront 2 را داشتند بخش تک‌نفره بود که بدون شک به واسطه این همکاری امکان‌پذیر شده است.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات