نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌ های Rusty Lake معرفی شد

طبق اعلام کمپانی راستی لیک، نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های Rusty Lake این کمپانی، به نام Rusty Lake Paradise، اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. 

کمپانی راستی لیک را همه به عنوان یک کمپانی مشهور و موفق در ساخت بازی‌های معمایی پیچیده و در عین حال عجیب و غریب و ترسناک می‌شناسیم. این کمپانی با ساخت مجموعه بازی‌هایی با عنوان مشابه نام خود یعنی Rusty Lake و نیز بازی‌های Cube Escape، توانست به شهرت و موفقیت زیادی دست پیدا کند. حالا آن‌طور که در اخبار بازی به گوش می‌رسد، کمپانی راستی لیک در حال ساخت قسمت جدیدی از سری بازی‌های راستی لیکی خود به نام Rusty Lake Paradise است.

Rusty Lake

داستان این نسخه جدید بازی در قرن ۱۸ میلادی و در جزیره‌ای دورافتاده و نفرین شده جریان دارد. شما باید با گشت و گذار در این جزیره و صحبت با افراد مختلف، مخصوصاً اعضای عجیب و غریب خانواده خود، راهی برای از بین بردن نفرین جزیره پیدا کنید.

از آن‌جایی که این جزیره در دنیای راستی لیک واقع شده، به احتمال زیاد در این بازی نیز با همان مکان‌های ترسناک و تم آشنای بازی‌های Cube Escape و Rusty Lake رو به رو خواهیم شد. حتی به گفته سازندگان بازی، Rusty Lake Paradise از طراحی قوی‌تر و گیم‌پلی متنوع‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی این بازی برخوردار است. علاوه بر این موارد، امکان گشت و گذار در جزیره، خود ماجراجویی‌های جدیدی را نیز به دنبال خواهد داشت.

 بازی اندروید و آیفون Rusty Lake Paradise  اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهد شد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده