// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

جزئیات تغییرات نسخه بتای بازی Destiny 2 برای پی سی

استودیو بانجی فهرستی از تغییرات را که کاربران در نسخه بتای بازی Destiny 2 روی پی سی تجربه خواهند کرد، منتشر کرد.

در جریان اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie) در آستانه برگزاری فاز بتای بازی Destiny روی پی سی اطلاعاتی از محتویات آن منتشر کرد. لارس بکن، طراح ارشد حالت Crucible، در بلاگ خود اعلام کرد که فرآیند مچ‌میکینگ برای بخش Quickplay و Competitive به‌جای اینکه با یکدیگر باشد به طور جداگانه انجام می‌شود.

برای بخش Quicklpay، استودیو بانجی الگوریتم یافتن حریفان را طوری تنظیم کرده که کاربران زودتر به بازی‌ها ملحق شوند. بر این اساس در حالت یاد شده شاید مهارت‌ها از تعادل دقیق برخوردار نباشند، طوری که کاربران شاید با بازیکنان بسیار ضعیف یا بسیار قوی‌تر از خود روبرو شوند. شاید این امر زیاد خوش‌آیند نباشد اما زمان انتظار زیاد نیز برای یک راند شاید آزارد هنده باشد.

علاوه بر سیستم مچ‌میکینگ، بکن اعلام کرد که امتیاز مورد نیاز برای پیروزی در بخش Control Mode از ۱۰۰ به ۷۵ واحد کاهش یافته است. همچنین وی در ادامه افزود که قانون Mercy نیز افزایش یافته است، چرا که راند‌ها بسیار کوتاه بوده و برخی از کاربران حتی زمان کافی را برای شارژ کردن Super خود ندارند.

از طرفی در بخش Competitive سازندگان تاکید کردند که مدت زمان یافتن بازی افزایش یافته است، از آنجا که پیدا شدن کاربران با مهارت‌های یکسان و ارتباط اینترنت مناسب، زمان‌بر خواهد بود. وی در این راستا گفت:

سیستم مچ‌میکینگ این حالت شاید مدت زمان بیشتری به طول انجامد، اما به نظر ما کیفیت یک راند خوب با روند خوب، ارزش انتظار را دارد.

همچنین در پستی که در بلاگ بانجی منتشر شد، جاش همریک از طراحان حاضر در استودیو بانجی فهرستی از تغییراتی که کاربران در نسخه بتای بازی Destiny 2 با آن مواجه خواهند شد، منتشر کرد. در ادامه می‌توانید این تغییرات را که بیشتر کاربران کنسولی در افز آزمایشی این بازی گزارش داده‌اند، مشاهده کنید:

  • رفع ایراد استفاده بی‌نهایت از Super
  • رفع ایراد سُر خوردن کلاس Warlock
  • رفع ایراد استفاده بی‌نهایت از نارنجک‌ها
  • بُرد ضربات تن‌به‌تن کلاس Warlock با کلاس‌های دیگر یکسان شد
  • کاهش مدت زمان شارژ برای Super
  • افزایش قدرت آسیب نارنجک در بخش PvE
  • افزایش احتمال یافت مهمات Power Ammo در بخش PvE

فاز آزمایشی بازی تیراندازی Destiny 2 برای کامپیوتر از تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۸ آگوست) برای کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، در دسترس قرار خواهد گرفت و روز آینده برای تمامی کاربران قابل دانلود و تجربه خواهد بود. عرضه نسخه کامل این بازی در تاریخ ۲ آبان ماه (۲۴ اکتبر) برای پی سی برنامه‌ریزی شده است. این بازی تقریبا دو ماه زودتر در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. نسخه بتای کنسولی این بازی در تیر ماه گذشته در دسترس قرار گرفت.

 در خبر دیگر می‌توانید تریلر بخش چند نفره بازی Destiny 2 را تماشا کنید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین آن به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده