نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: هیروی Pudge برنده رای گیری آرکینای بعدی بازی شد

دیشب در جریان مسابقات The International 7 بازی Dota 2 نهایتا هیروی Pudge به عنوان برنده‌ی رای‌گیری برای آرکینای بعدی اعلام شد.

هفته‌ی گذشته رای‌گیری برای آرکینای بعدی بازی Dota 2 به پایان رسید و در حالی که کاربران انتظار اعلام نتیجه‌ی نهایی این رای‌گیری را داشتند کمپانی ولو اعلام کرد که نتیجه‌ی آن را در مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 اعلام خواهد کرد. حال و مطابق آخرین اخبار بازی، برنده‌ی این رای‌گیری دیشب در روز سوم مسابقات The International 7 مشخص شد.

Dota 2

رای‌گیری برای انتخاب آرکینای بعدی از میان هیرو‌ها با انتشار کتاب مخصوص مسابقات The International آغاز شد و پس از سپری شدن چند هفته نهایتا چهار هیروی Pudge ،Invoker ،Rubick و Sniper به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله‌ی نیمه نهایی این رای‌گیری هیروی Pudge مقابل هیروی Invoker و هیروی Sniper مقابل هیروی Rubick قرار گرفت و دو هیروی Pudge و Rubick با غلبه بر حریفان به مرحله‌ی نهایی رسیدند. در مرحله‌ی نهایی نیز هیروی Pudge با اختلاف بسیار اندک Rubick را از مقابل برداشت و برای آرکینای بعدی بازی انتخاب شد.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 از تاریخ ۱۶ مرداد کار خود را آغاز کرد و روز گذشته سومین روز از مرحله‌ی اصلی مسابقات با برگزاری چهار دیدار از براکت بالایی و پایینی پیگیری شد. مسابقات مرحله‌ی اصلی به مدت ۶ روز در سیاتل جریان خواهد داشت و در پایان روز ششم برنده‌ی این تورنمنت مشخص خواهد شد.


منبع زومـجـی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده