// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

بازی Tempest 4000 توسط آتاری معرفی شد

کمپانی آتاری به صورت رسمی از بازی Tempest 4000 رونمایی کرد و گفت که این بازی توسط جف مینتر ساخته خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی آتاری به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Tempest 4000 توسط جف مینتر، خالق بازی Tempest 2000، در دست ساخت است و در اواخر سال ۲۰۱۷، روی کامپیوتر و سایر کنسول‌ها عرضه خواهد شد. بازی Tempest برای اولین بار در سال ۱۹۸۱ توسط دیو ثیورر ساخته شد و در سال ۱۹۹۴، جف مینتر نسخه‌ی بازسازی آن را با نام Tempest 2000 توسعه داد.

در همین راستا کمپانی آتاری در مورد معرفی بازی Tempest 4000 می‌گوید:

در بازی Tempest 4000 یک بار دیگر کنترل سفینه‌ی کلاو را در دست خواهید گرفت و از طریق آن می‌توانید موجودات مرگبار و موانع موجود را از بین ببرید. این بازی دارای سه حالت مختلف و در مجموع ۱۰۰ مرحله است که راز زنده ماندن شما در این مراحل، کشتن دشمنان در سریع‌ترین زمان ممکن است.

در ادامه گفته شده است که این سه حالت در نظر گرفته شده، استاندارد، Pure و Endurance نام گذاری شده‌اند. همچنین بازی Tempest 4000 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و دارای موسیقی‌های یکپارچه‌ای است که از آثار تکنو دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده‌اند.

تاد شلبرت، رئیس فعلی کمپانی آتاری، نیز در این باره می‌گوید:

بازی Tempest، یک بازی آرکید محبوب با سبکی منحصربه‌فرد و گیم‌پلی هیجان انگیزی بود. ما بسیار خوشحال هستیم که دوباره با جف مینتر افسانه‌ای کار می‌کنیم تا وی نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی Tempest را با تکنولوژی‌های روز بازار بسازد. او شخصی است که نقش مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایفا کرده است.

در جریان کنفرانس خبری آتاری، جف مینتر نیز صحبت‌هایی در مورد ساخت دنباله‌ای از مجموعه‌ی Tempest ارائه داد:

همیشه در پایان روز بازی‌های ویدیویی برنده هستند. من خوشحالم که یک بار دیگر با کمپانی آتاری همکاری می‌کنم تا دنباله‌ی یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ بازی‌های ویدیویی را برای مخاطبان به ارمغان بیاوریم.

متاسفانه هیچ عکس یا ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر نشده و فقط اعلام شده است که بازی در نمایشگاه گیمزکام 2017 حضور خواهد داشت.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده