// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تاریخ عرضه بازی موبایل Unbalance مشخص شد

استودیو تی وی، ضمن تایید رسمی بازی پازل Unbalance، از انتشار بازی در ۲۶ مرداد خبر داد. در ادامه با جزییات این خبر همراه زومجی باشید.

امروزه با عرضه‌ی لحظه‌ به‌ لحظه و روزانه‌ی بازی‌های موبایل، شاهد گسترده شدن بیش از حد و غیرمنتظره گستره بازی های موبایل، به خصوص بازی‌های پازل در گوگل‌پلی و اپ‌استور هستیم. در حال حاضر شاخه بازی‌های پازل بزرگترین و همچنین بیشترین اجتماع و تعداد بازی‌ها را هر دو مارکت محبوب اندروید و آیفون دارا است. با وجود اشباع شدن بیش از اندازه‌ی بازی‌های پازل، همواره بازی‌های این سبکی مختلفی هستند که با انتشارشان، تجربه بازی لذت‌بخش و جدیدی را فراهم می‌کنند. یکی از این بازی‌های جذاب، بازی مینیمالیستی و پازل Unbalance است که در هفته‌ی آتی از سوی استودیو ترکیه‌ای تی وی به صورت جهانی و رسمی عرضه خواهد شد. نکته حیرت‌آور بازی این است که تمامی بخش‌های بازی اعم از قسمت برنامه‌نویسی، طراحی و صداگذاری، تنها توسط یک نفر ساخته و پرداخته شده است.

 

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

روند و اهداف بازی بسیار ساده و دل‌نشین طراحی شده است. داستان کل ۹۶ مرحله‌ی بازی از این قرار است که می‌بایست توپ قرمز محصور شده در اشکال مفهومی را، با چرخاندن شکل و عبور دادن آن از بین سوراخ‌ها به مقصد معین و مشخصی برسانید. علاوه بر آن، موانع و چالش‌های مختلف زیادی بر سر مسیر توپ تعبیه شده‌اند که طبیعتا سطح بازی را دشوارتر خواهد کرد. از ویژگی‌های جالب دیگر بازی هم می‌توان به وجود نیروی وزن یا به بیانی دیگر جاذبه‌ی زمین اشاره کرد که تنوع خاصی به بازی بخشیده است.

بازی موبایل Unbalance در اواخر مردادماه برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که بازی نسخه پرمیومی با قیمتی معادل ۹۹سنت خواهد داشت. شما می‌توانید بی‌صبرانه تا عرضه جهانی این بازی مینیمالیستی، منتظر بمانید.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده