نویسنده: اردوان جلیلی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

فعال کردن Game Mode ویندوز 10 بسیار آسان تر خواهد شد

فعال کردن ویژگی Game Mode ویندوز 10 در حال حاضر آسان نیست، اما مایکروسافت قصد دارد تا با آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 دسترسی به این ویژگی را آسان کند.

ویژگی Game Mode ویندوز 10 یک ویژگی بسیار کاربردی است؛ خصوصا اگر سخت‌افزار ضعیفی در اختیار داشته باشید. هنگام فعال کردن این ویژگی، سیستم شما منابع اضافی را به بازی مورد نظر اختصاص می‌دهد که موجب دستیابی به عملکرد بهتر در بازی می‌شود. در هر حال، فعال کردن این ویژگی در زمان فعلی کمی گیج‌کننده و دشوار است؛ چرا که برای این کار نیاز دارید که در منو‌های زیادی بگردید تا آن را پیدا کنید. 

خبر خوب این است که این رویه به زودی تغییر خواهد کرد و مایکروسافت در تلاش است تا در آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 این مشکل را حل کند. در پستی در وبلاگ ایکس باکس به این مطلب اشاره شده است که مایکروسافت در صدد است تا ویژگی Game Mode را مستقیما به نوار بازی ویندوز 10 اضافه کند. این کار به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تنها با فشار دادن چند دکمه این ویژگی را فعال کنند.

حالت Game mode در ویندوز 10

علاوه بر این، نوار بازی بروزرسانی‌های دیگری نیز دریافت خواهد کرد؛ از جمله گزینه‌هایی بیشتر برای پخش آنلاین بازی. به عنوان مثال، شما می‌توانید هنگام استریم کردن بازی خود از بین پخش صدای خود بازی یا صدای کل سیستم‌تان یکی را انتخاب کنید. 

این ویژگی امروز برای کاربران ایکس‌باکس اینسایدر فعال خواهد شد که البته شامل تغییراتی در رابط کاربری و داشبورد ایکس باکس وان نیز می‌شود. این تغییرات تا پایان سال در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده