نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۶

به کودک مبتلا به سرطان خون کمک کنید و یک نسخه سالگرد ۲۰ سالگی پلی‌استیشن جایزه بگیرید

اگر قصد دارید در کاری خیر سهیم باشید و شانس خود برای برنده شدن یک نسخه‌ی سالگرد بیست سالگی پلی‌استیشن محک بزنید، یکی از اعضای استودیوی سانتا مونیکا شرایطی فراهم کرده که با یک تیر دو نشان بزنید.
ریچارد گرینسپن، طراح تکنیکی ارشد سانتا مونیکا این جایزه را برای تشویق گیمرها برای کمک به پسری ۱۳ ساله که به سرطان خون مبتلا است تعیین کرده و قصد دارد با این کار از کمک‌های مردمی برای درمان او استفاده کند. بیماری تایلر ماه نوامبر سال گذشته تشخیص داده شد. او نبردی سخت و هزینه‌بر پیش روی خود دارد و گرینسپن در حال جمع‌آوری پول برای کمک به او است.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این عمل خیر،‌ تا ۳۱ مارس (۱۱ فروردین۹۴) فرصت دارند تا از طریق سایت تایلر برای کمک به او اقدام کنند. برنده‌ی پلی‌استیشن 4 از میان کمک‌کننده‌ها و به صورت اتفاقی انتخاب می‌شود و مقدار پولی که اهدا کردند تأثیری نخواهد داشت.

تنها شهروندان آمریکا، کانادا و مکزیک قادر به دریافت جایزه هستند، اما هیچ دلیل وجود ندارد که افرادی از سایر کشورها نیز در کمک‌های خود را از این کودک دریغ کنند. اگر قادر به کمک نقدی نیستید می‌توانید با استفاده از هشتگ YOUvsCANCER# در شبکه‌های اجتماعی، صدای او را به گوش بقیه برسانید. گرینسپن از دیگر توسعه‌دهندگان بازی نیز خواسته که در این اقدام سهیم شوند. او به همین منظور در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی امسال حضور خواهد داشت و سازندگان بازی می‌توانند برای مشارکت در این کار، با او در تماس باشند. جامعه‌ی گیمرها همیشه برای انجام دادن کارهای بزرگ گرد هم آمدند و این حرکت نیز می‌تواند یکی از اتفاقات خوشایند دنیای بازی‌ها باشد. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده