// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵

نسخه‌ی محدود ایکس‌باکس وان برای Battlefield Hardline بسیار کمیاب است

مایکروسافت در نظر دارد تا نسخه‌ای ویژه از کنسول ایکس‌باکس وان را مخصوص بازی Battlefield Hardline عرضه کند، اما این نسخه بسیار کمیاب و در تعداد محدودی در نظر گرفته شده است و باید کارهای خاصی انجام داد تا بتوان به این کنسول دست پیدا کرد. با زومجی همراه باشید.
متاسفانه تنها جزئیاتی که از ظاهر این ایکس‌باکس وان داریم، یک تصویر کوچک است. شما باید برای گرفتن این کنسول زیبا و نادر حتما عضو سرویس جستجوی بینگ مایکروسافت باشید. تصویر کوچکی از نسخه محدودکنسول ایکس‌باکس وان با طراحی  Battlefield: Hardline  در سایت نیوگاف (NeoGAF) منتشر شده است. نسخه‌ی محدود ایکس‌باکس وان برای Battlefield hardline تنها در یک قرعه کشی برای اعضای سرویس بینگ(Bing) مایکروسافت عرضه خواهد شد. برای امتحان شانس خود برای داشتن این کنسول شما باید یک حساب کاربری بینگ، (البته اگر ندارید) بسازید. برای اینکه شانس برنده شدن این ایکس‌باکس وان را داشته باشید باید از موتور جستجو مایکروسافت استفاده کنید تا امتیازات بیشتری جمع کنید . این ایکس‌باکس وان سفارشی شده با یک بازی Battlefield: Hardline همراه خواهد بود .درضمن این کنسول به همراه ۱۲ ماه اشتراک اکترونیک آرتز و بدون کینک منتشر می‌شود.
Battlefield Hardline Xbox One limited edition Battlefield Hardline Xbox One limited edition
برای شرکت در این قرعه‌کشی تا پایان روز ۷ اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران فرصت دارید. برنده این قرعه‌کشی رو ۲۶ اسفند ماه اعلام می‌شود. تاریخ عرضه بازی Battlefield: Hardline در ایالات متحده  روز ۲۶ اسفند ۹۳ و در انگلستان، ۲۹ اسفند ماه خواهد بود. این بازی برای  رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده