// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

احتمال عرضه نسخه جدید Borderlands تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی

ظاهرا در جریان سال مالی ۲۰۱۹ میلادی، احتمال دارد نسخه‌ای جدید از بازی Borderlands روانه‌ی بازار شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تیک-تو، ناشر بازی Red Dead Redemptin 2، در جریان گزارش درآمد خود اعلام کرده که Red Dead Redemption 2 تنها بازی بزرگی نیست که در جریان سال مالی ۲۰۱۹ (آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹) عرضه می‌شود. ظاهرا یک دنباله‌ی جدید از بازی‌های کمپانی توکی گیمز، ناشر بازی Borderlands، نیز در این بازه زمانی عرضه خواهد شد.

استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک-تو، در این‌باره اعلام کرده که این بازی، یک بازی پیش‌بینی‌شده از میان مجموعه‌های بزرگ کمپانی توکی گیمز است. متاسفانه زلنیک اطلاعات بیشتری حول این موضوع را منتشر نکرده است؛ اینکه بازی روی چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود یا اینکه به طور دقیق در چه سالی عرضه می‌شود.

اما وقتی به شایعات گذشته نگاه می‌کنیم، می‌توان نتیجه گرفت که این بازی به احتمال زیاد باید بازی Borderlands 3 یا یک دنباله از مجموعه‌ Borderlands باشد. از طرفی در گذشته اعلام شده بود که نسخه‌ای جدید از این مجموعه در دست ساخت است. همچنین در ادامه‌ی گزارش درآمد کمپانی تیک-تو، آن‌ها گفته‌اند که کمپانی توکی گیمز به هیچ‌وجه Borderlands را فراموش نکرده و همین گفته، نسخه‌ی جدید و عرضه در سال مالی ۲۰۱۹ را تا حدی تایید می‌کند.

با وجود اینکه بازی Red Dead Redemption 2 یکی دیگر از بازی‌هایی است که در جریان سال مالی ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، در جریان گزارش درآمد تیک-تو، صحبت جدیدی حول تاریخ دقیق عرضه یا بخش آنلاین بازی انجام نشد. تنها اطلاعات موجود این است که بازی در بهار سال ۲۰۱۸ و در جریان سال مالی ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. به عبارتی تا قبل از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ (یک آوریل ۲۰۱۸) بازی Red Dead Redemption 2 عرضه نخواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده